Ένα από τα πιο πετυχημένα εμπορικά σήματα στην πλατφόρμα της Amazon, αυτό της Anker, μπήκε πρόσφατα στο Χρηματιστήριο της Σεντσέν με αποτίμηση (via) τα 8 δισ. δολάρια („Phone Charger Maker Anker Doubles to $8 Billion on Debut“), αντλώντας ποσό 2.72 δισ. RMB (Γουάν Κίνας).
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2011 από τον Steven Yang. Το 2012 ξεκίνησε να προσφέρει αρχικά τους δικούς της φορτιστές, με το δικό της Brand, κατασκευάζοντας φορτιστές με μεγαλύτερη χωρητικότητα στην Κίνα, για όλες τις γνωστές συσκευές κινητών. Στη συνέχεια αυτή εμπλούτισε το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με εξωτερικούς φορτιστές μπαταρίας (Powerbank) αλλά και με τροφοδοτικά, τα οποία είναι σε θέση να φορτώσουν πολύ πιο γρήγορα τις συνδεδεμένες συσκευές, από έξυπνες κινητές συσκευές μέχρι και τάμπλετ. Παράλληλα η εταιρεία ανέπτυξε το δικό της λογισμικό, το Power IQ, το οποίο προβάλλεται σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της, προϊόντα τα οποία εφοδιάζουν με ρεύμα οποιαδήποτε συσκευή διαθέτει θύρα USB.
Η Anker έπαψε να είναι ένας απλός έμπορος, αλλά ένας κατασκευαστής για εξαρτήματα στον κλάδο των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών. Τα προϊόντας της διατίθεντο μέχρι και το 2016 αποκλειστικά στην πλατφόρμα της Amazon, ενώ μετέπειτα εκτός από την πλατφόρμα της Amazon η εταιρεία άρχισε να πουλάει τα προϊόντα της μέσω της δικής της ιστοσελίδας αλλά και μέσω συνεργασιών με μεγάλους επώνυμους λιανέμπορους όπως Walmart και Target.
Βέβαια, η πλατφόρμα της Amazon συνεχίζει να παίζει τον καθοριστικό ρόλο στην πώληση των προϊόντων της, ενώ οι αξιολογήσεις των πελατών της συνεχίζουν να αποτελούν και το καλύτερο επιχείρημα πώλησης των προϊόντων της. Τα προϊόντα της παραπάνω εταιρείας διανέμονται σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ ο τζίρος της για το 2019 ανήλθε στα 954 εκατ. δολάρια.
Δείτε εδώ (βίντεο) τη συνέντευξη του Steven Yang στο Bloomberg.
Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
Στο Whitepaper «Διεθνοποίηση μέσω της Amazon» θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες διεθνοποίησης μέσω της Amazon, αλλά και για τα νέα εμπορικά σήματα στο οικοσύστημα της Amazon.
Όποια ελληνικά Brands ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε σύντομα Video-Calls για να λάβουν πληροφορίες σχετικά τη διεθνοποίηση-πώληση προϊόντων μέσω της πλατφόρμας της Amazon, ευχαρίστως μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας, εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Τα νέα εμπορικά σήματα στα οικοσυστήματα των Marketplaces
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
- Mono-brands: Οι νέες μάρκες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Οι κατασκευαστές και η χάραξη στρατηγικής διάθεσης προϊόντων στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Η εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- Έρευνα: Πάνω από τα 2/3 των ευρωπαίων καταναλωτών αγόρασε αγαθά απευθείας από τους κατασκευαστές
- Ποιες επώνυμες μάρκες περιορίζουν τη δραστηριότητα των διαδικτυακών εμπόρων;
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: Consumer Electronics, e-commerce, E-Consumer Electronics, Internationalization
Απάντηση