Πωλήσεις αξίας 191 εκατ. ευρώ προσδοκά για το 2020 η Babymarkt

Το μεγαλύτερο εξειδικευμένο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ευρώπη στα βρεφικά είδη, η γερμανική εταιρεία Babymarkt, θυγατρική του ομίλου Tengelmann, παρουσίασε πωλήσεις 164 εκατ. ευρώ το 2019 αυξημένες κατά 13,5% σε σχέση με το 2018 (144 εκατ. ευρώ), ενώ για το 2020 προσδοκά πωλήσεις ύψους 191 εκατ. ευρώ (+16,46%).

Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της πραγματοποιείται στη γερμανική αγορά (101 εκατ. ευρώ), ενώ η εταιρεία εμφάνισε την περασμένη χρονιά ζημίες μετά από φόρους 8,1 εκατ. ευρώ.

Η Babymarkt λειτουργεί ηλεκτρονικά καταστήματα σε 13 ευρωπαϊκές χώρες και στην Κίνα με την επωνυμία “Pinkorblue” και Babymarkt”, ενώ στη Γερμανία λειτουργεί και 6 φυσικά καταστήματα.

Όσον αφορά το επιχειρηματικό της μοντέλο, η εταιρεία σκοπεύει να καλύψει και τις ανάγκες των παιδιών της προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας.

Στρατηγικός στόχος της Babymarkt είναι να μετασχηματιστεί σε πλατφόρμα ώστε να γίνει η κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα στα βρεφικά είδη, ενώ έως το 2025 προβλέπει αύξηση του τζίρου στα 500 εκατ. ευρώ.

Κατά το φετινό δεύτερο τρίμηνο, η εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά κέρδη, εν μέσω έξαρσης της πανδημίας του κορωνοϊού.

Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η εξειδίκευση είναι μοχλός ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: