Ξεπέρασαν τις προσδοκίες τα έσοδα της Amazon το τρίτο τρίμηνο (αρχείο PDF) της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, χάρη στην αύξηση των λιανικών πωλήσεων και των πωλήσεων μέσω του Marketplace κατά 37% και 53%, στην αύξηση κατά 29% των cloud computing υπηρεσιών της Amazon Web Services (AWS), στην αύξηση κατά 32% των λειτουργικών εσόδων των Prime υπηρεσιών και στην αύξηση κατά 49% των εσόδων από διαφήμιση, σε ετήσια βάση αντίστοιχα.
Ειδικότερα, η Amazon („Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού“) ανακοίνωσε αύξηση 37% στις πωλήσεις της περιόδου Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, τα οποία ανήλθαν στα 96,1 δισ. δολάρια. Οι αναλυτές ανέμεναν έσοδα 92,7 δισ. δολάρια. Το ίδιο διάστημα τα καθαρά κέρδη της εταιρείας τριπλασιάστηκαν και ανήλθαν στα 6,3 δισ. δολάρια από 2,1 δισ. δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης.
Η Amazon προσδοκά και για το τέταρτο τρίμηνο ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης (μεταξύ 28% και 38%) και ισχυρές πωλήσεις (μεταξύ 112 δισ. δολάρια και 121 δισ. δολάρια) σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, ενώ όπως διαφαίνεται θα γίνει και η πρώτη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που θα σπάσει το φράγμα των 300 δισ. δολαρίων σε πωλήσεις.
Πριν λίγες μέρες η Amazon απέκτησε παρουσία και στη σουηδική αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon παρουσίασε το πρώτο ηλεκτροκίνητο βανάκι Rivian
- Amazon: Ανεβάζει ψηλά τον πήχη – αύξηση 49% στο δεύτερο τρίμηνο
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Amazon: Οδεύει για ρεκόρ εσόδων πέραν των 300 δισ. δολαρίων
- Η Amazon εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη φαρμακευτική αγορά
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση