Ο μεγαλύτερος όμιλος-συγκρότημα διαδικτυακών φαρμακείων στην Ευρώπη, η ελβετική Zur Rose, μητρική της DocMorris, ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 14,4% (σε τοπικό νόμισμα) στα 1,75 δισ. ελβετικά φράγκα το 2020, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις. Ταυτόχρονα διεύρυνε σημαντικά την πελατειακή της βάση κατά 50%, φτάνοντας τους 10,5 εκατ. πελάτες.
Η DocMorris και το επιχειρηματικό της μοντέλο πλατφορμών στοχεύουν στον έλεγχο και την κατάληψη της ψηφιακής πελατειακής διεπαφής του κλάδου υγείας, διασυνδέοντας τους φαρμακοποιούς και του ιατρούς με τους ασθενείς.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι πρόσφατα η DocMorris λάνσαρε την πλατφόρμα της για γιατρούς και φαρμακεία.
Κύρια χαρακτηριστικά της αγοράς των διαδικτυακών φαρμακείων στην Ευρώπη είναι η αύξηση του βαθμού συγκέντρωσης στον κλάδο και ο μετασχηματισμός των μεγαλύτερων Online συγκροτημάτων φαρμακείων σε διαδικτυακές πλατφόρμες – marketplaces, με σοβαρές επιπτώσεις στη βιωσιμότητα των περισσοτέρων φαρμακείων (συμβατικών και διαδικτυακών).
Σχετικά άρθρα:
- Αύξηση τζίρου στα 968 εκατ. ευρώ (+38,1%) για την Shop Apotheke Europe
- Η DocMorris λάνσαρε την πλατφόρμα της για γιατρούς και φαρμακεία
- Shop Apotheke Europe: Αύξηση τζίρου 30% στα 701 εκατ. ευρώ
- Τα μεγαλύτερα Online συγκροτήματα φαρμακεία στην Ευρώπη μετασχηματίζονται σε διαδικτυακές πλατφόρμες
- Η DocMorris (Ζur Rose) και η Shop Apotheke ίδρυσαν από κοινού την DatamedIQ, αλλά μάλλον δε γνώριζαν για το eRetail Audit, το αντίστοιχο ελληνικό εργαλείο μέτρησης των online πωλήσεων των φαρμακείων
- Shop Apotheke Europe: Αύξηση τζίρου 90% στα 540 εκατ. ευρώ το 2018
- Αυξάνονται οι τάσεις συγκέντρωσης της αγοράς των Online φαρμακείων στην Ευρώπη
- Shop Apotheke Europe: Αύξηση τζίρου 41% στα 177 εκατ. ευρώ για το 2016
- Shop Apotheke Europe: Μπήκε αθόρυβα στο χρηματιστήριο με τζίρο 125 εκατ. ευρώ
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Health, Online Pharmacy
Απάντηση