Chronext: Έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ

Η Chronext, η οποία λειτουργεί μια από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες μεταπώλησης ρολογιών πολυτελείας, ανακοίνωσε ότι το 2020 έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις. Η Γερμανία αποτελεί τη σημαντικότερη αγορά για την Chronext, καταγράφοντας και τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης (+37%).

Η μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα ρολογιών πολυτελείας είναι αυτή της Chrono24, καθώς το 2019 η αξία των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν μέσω αυτής ξεπέρασαν το 1,5 δισ. ευρώ σε αξία.

Στο παρελθόν σάς είχα αναλύσει τον μετασχηματισμό της αγοράς πολυτελών ρολογιών (Ο μετασχηματισμός της αγοράς πολυτελών ρολογιών προήλθε από «δεύτερο χέρι»”).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: