Τρία, μόλις, χρόνια μετά από το πρώτο δισεκατομμύριο („Οι ολλανδικές Bol.com και Coolblue στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων„) της Coolblue, ο τζίρος της το 2020 διπλασιάστηκε στα 2 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με το 2019 κατά 34%. Η λειτουργική κερδοφορία προ αποσβέσεων, τόκων, φόρων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) ανήλθε σε 114 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 66 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2019.
Η εταιρεία πέραν των ηλεκτρονικών καταστημάτων λειτουργεί και 15 φυσικά καταστήματα, ενώ η παράδοση των εμπορευμάτων γίνεται μέσω των ιδιόκτητων μεταφορικών μέσων (φορτηγών και ποδηλάτων), με στόχο να φέρει εις πέρας…και την αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι».
Η εταιρεία Coolblue, που δραστηριοποιείται σε 3 ευρωπαϊκές αγορές (Ολλανδία, Βέλγιο και Γερμανία) στον κλάδο λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, αποτελεί ένα από τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου.
Σχετικά άρθρα:
- Coolblue: Αύξηση τζίρου 13,4% στα 1,35 δισ. ευρώ
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2019
- Οι ολλανδικές Bol.com και Coolblue στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων
Categories: Consumer Electronics, e-commerce
Απάντηση