Το 2020 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τη Notino, όπου ο τζίρος σημείωσε ρεκόρ ξεπερνώντας τα 500 εκατομμύρια ευρώ. Ειδικότερα, ο τζίρος της τσεχικής Notino ανήλθε στα 557 εκατ. ευρώ από 391 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019, δηλαδή ποσοστιαία αύξηση της τάξεως του 43%.
Η κατηγορία που εμφάνισε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία ανάπτυξη +70%, ήταν η κατηγορία περιποίηση μαλλιών και προσώπου, ενώ τη δεύτερη μεγαλύτερη ποσοστιαία ανάπτυξη πωλήσεων +50% σημείωσε η κατηγορία ειδών «Mακιγιάζ».
Η Notino δραστηριοποιείται σε συνολικά 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2017), ενώ η πελατειακή βάση ανέρχεται σε περισσότερους από 16.500.000 πελάτες. Συνολικά 12 εκατ. δέματα βρήκαν το δρόμο τους έξω από τις εγκαταστάσεις της Notino (η εταιρεία διαθέτει δύο κέντρα logistics, ένα στην Τσεχία και ένα στη Ρουμανία).

Κατάστημα της Notino – Πηγή: Notino
Σημειώνεται ότι η εταιρεία λειτουργεί και 26 φυσικά καταστήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων στην Τσεχία, στην Πολωνία και στη Γερμανία.
Σχετικά άρθρα:
- Douglas: Αύξηση Online πωλήσεων 41% στα 822 εκατ. ευρώ
- The Hut Group: Αύξηση τζίρου 41% στα 1,6 δισ. στερλίνες
- Notino: Αύξηση τζίρου 17% στα 391 εκατ. ευρώ
- Notino: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων ύψους 327 εκατ. ευρώ το 2018
- Η The Hut Group καταδεικνύει πόσο επικερδές μπορεί να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
Categories: E-Beauty, e-commerce
Απάντηση