Zara: Στα 6,6 δισ. ευρώ (+77%) οι online πωλήσεις

Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Inditex, μητρικής της Zara, ανήλθαν (αρχείο PDF) την περασμένη χρονιά στα 6,6 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 77% (σε σταθερό νόμισμα) σε σχέση με το 2019. Πλέον, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου συνεισφέρουν το 32,3% επί του συνόλου.

Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο, ιδιοκτήτρια εταιρεία των Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti και Stradivarius, είδε το 2020, τις πωλήσεις της να κάνουν βουτιά 28%, καθώς αυτές υποχώρησαν στα 20,4 δισ. ευρώ από 28,3 δισ. ευρώ το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 1,1 δισ. ευρώ μειωμένα κατά 70%.

Ο όμιλος λειτουργεί πλέον („Inditex: “Απορρόφηση” 1200 καταστήματων και ενίσχυση του eCommerce“) 6.829 καταστήματα από 7.469 καταστήματα το 2019, από τα οποία 1.093 λειτουργούν με τη μέθοδο του franchise. Στην Ελλάδα η Inditex λειτουργεί συνολικά 159 καταστήματα (2019:166 καταστήματα), εκ των οποίων τα 40 αφορούν καταστήματα Zara.

Ενίσχυση των διαδικτυακών πωλήσεων – πολυκαναλικού επιχειρηματικού μοντέλου

Υπό το πρίσμα των παραπάνω δεν είναι τυχαίο ότι ο ισπανικός όμιλος επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου για να καλύψει εν μέρει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων λόγω κορωνοϊού. Μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο της Online στούντιο της Zara εκτάσεως 67.000 τ.μ., μια επένδυση ύψους 130 εκατ. ευρώ, είναι πλέον σε λειτουργία.

Η Inditex είχε ανακοινώσει στο παρελθόν ότι τα καταστήματά της θα μετατραπούν σε περιφερειακούς κόμβους διανομής μόδας.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Inditex, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: