Ο Όμιλος Olympia, στον οποίο ανήκει, μεταξύ άλλων, σε ποσοστό 75% η PMM (Public-MediaMarkt), ανακοίνωσε τη συμμετοχή του ως βασικός επενδυτής στον γύρο χρηματοδότησης 2,3 εκατ. ευρώ στο Douleutaras. Με την παραπάνω στρατηγική κίνηση, η PMM θα μπορέσει να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιό της με υπηρεσίες, προκειμένου να αξιοποιήσει νέες ροές εσόδων.
Η marketplace πλατφόρμα – οικοσύστημα του Douleutaras αριθμεί σήμερα πάνω από 3.700 επιλεγμένους επαγγελματίες από όλο το φάσμα εργασιών για το σπίτι, ενώ έχει ήδη συγκεντρώσει 75.000 αξιολογήσεις χρηστών. Έχει ως τώρα διαχειριστεί 880.000 αιτήματα χρηστών και έχει ξεπεράσει τις 275.000 εκτελεσμένες εργασίες σε 6 πόλεις σε Ελλάδα και Κύπρο.

Στους πυλώνες στρατηγικής πλατφορμών της PMM θα πρέπει να προστεθεί και η παροχή υπηρεσιών
Όπως είχα επεξηγήσει („Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;“) στο παρελθόν, στο (νέο) περιβάλλον της ψηφιακής οικονομίας, δε μεταβάλλεται μονάχα το προφίλ των εργαζομένων στο λιανεμπόριο, αλλά και ο ρόλος ύπαρξης του απλού εμπόρου. Αυτοί θα πρέπει να μάθουν να δρουν πέρα από το δικό τους «στενό» οικοσύστημα, δημιουργώντας νέες ροές εσόδων είτε διαμέσου εκμετάλλευσης της δικής του τεχνογνωσίας/τεχνολογίας, είτε διαμέσου σύναψης στρατηγικών συνεργασιών.
Αυτό που είναι εντυπωσιακό αυτή τη στιγμή, δεν είναι μόνο το επίπεδο φιλοδοξίας της PMM, αλλά και η ταχύτητα με την οποία προωθούνται οι εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η πρόκληση τώρα βρίσκεται στην επίτευξης μιας ταχύτερης ανάπτυξη της online δραστηριότητας από ό,τι καταρρέουν τα φυσικά καταστήματα αλλά και την απεξάρτησή της από αυτά. Προς το παρόν, η εταιρεία οδεύει στον σωστό δρόμο.
Σχετικά άρθρα:
- Public: Aύξηση τζίρου 4,67% στα 268,3 εκατ. ευρώ, αλλά με αβέβαιο μέλλον
- Το Public και η Media Markt προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας
- Public: Αύξηση τζίρου 6,4% στα 256,4 εκατ. ευρώ το 2018
- Το Public, η Amazon και οι πραγματικές ανάγκες των ελλήνων διαδικτυακών χρηστών
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: Consumer Electronics, DIY-Commerce, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Consumer Electronics, E-Ventures, Location Based Services
Απάντηση