Η Zalando, η μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα eFashion της Ευρώπης, ανακοίνωσε για το 2020, εν μέσω της πανδημίας, αύξηση 23,1% στις καθαρές πωλήσεις της, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 7,98 δισ. ευρώ από 6,48 δισ. ευρώ το 2019. Αντίστοιχα, τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) διαμορφώθηκαν στα 421 εκατ. ευρώ από 225 εκατ. ευρώ, οδηγώντας σε ένα προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT 5,3%.
Η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της ανήλθε για το 2020 στα 10,7 δισ. ευρώ από 8,2 δισ. ευρώ το 2019, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 30,4%.
Ανάλυση Εσόδων ανά κατηγορία
Οι λιανικές πωλήσεις από την κατηγορία Fashion Store ανήλθαν στα 6,8 δισ. ευρώ (με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 54,27% του συνολικού τζίρου), οι πωλήσεις της Zalando Lounge και των Outlets ανήλθαν στα 978 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις υπηρεσιών διαφήμισης και B2B ανήλθαν στα 151 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία αύξησε τους ενεργούς πελάτες της από 31 εκατ. πελάτες σε 38,7 εκατ. πελάτες, με μέση αξία καλαθιού τα 57,7 ευρώ από 56,6 ευρώ το 2019.
Για το τρέχον έτος, η Zalando αναμένει αύξηση των πωλήσεων 24-29%, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε καθαρές πωλήσεις, γνωστοποιώντας, μάλιστα, ότι θα επενδύσει το ποσό των 350-400 εκατ. ευρώ σε υποδομές logistics και στην αναβάθμιση της πλατφόρμας της.
Η Zalando αποστέλλει τα προϊόντα της σε 17 ευρωπαϊκές χώρες και έως το τέλος του 2022 θα έχει επεκτείνει την παρουσία της σε 25 χώρες, συμπεριλαμβάνοντας οκτώ νέες αγορές της βορειοανατολικής και της κεντρικής Ευρώπης (Κροατία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Σλοβενία, Σλοβακία, Ουγγαρία και Ρουμανία).
Αναμφισβήτητα, η Zalando συγκαταλέγεται στους μεγάλους κερδισμένους της πανδημικής κρίσης.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando εμπλουτίζει την πλατφόρμα της με την κατηγορία pre-owned fashion
- Zalando: Ζημιές 99 εκατ. ευρώ, αλλά αύξηση καθαρών πωλήσεων 10% για το α’ τρίμηνο
- Αύξηση καθαρών πωλήσεων (+20%) στα 6,5 δισ. ευρώ για την Zalando
- Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 20% στα 5,4 δισ. ευρώ το 2018
- Zalando: Ξεκίνησε δυναμικά το 2018 – η Korres στο λανσάρισμα της νέας κατηγορίας Beauty
- Δύο νέες ευρωπαϊκές αγορές και η επέκταση στην κατηγορία των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης στο επίκεντρο της Zalando
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 23% στα 4,5 δισ. ευρώ το 2017
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2017)
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση