Η Πλαίσιο ανακοίνωσε (αρχείο PDF) για το 2020, εν μέσω της πανδημίας, πωλήσεις ύψους 354,6 εκατ. ευρώ, έναντι 317,1 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 11,8%, χάρη στις επενδύσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στα logistics. Οι παραπάνω επενδύσεις συνέβαλαν στο να μπορέσει η εταιρεία να διαχειριστεί καλύτερα την εκρηκτική άνοδο του όγκου των παραγγελιών και παραδόσεων σε σχέση με τον ανταγωνισμό („Κορωνοϊός: «Βατερλό» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα Logistics στην Ελλάδα“).
Δυστυχώς, όμως, και στην οικονομική έκθεση του 2020 δεν γίνεται ειδική αναφορά για το ύψος των διαδικτυακών πωλήσεων, παρότι η Διοίκηση της Ομίλου εξήρε την σπουδαιότητα του e-commerce και την έμπρακτη ενίσχυσή του.
Όπως χαρακτηριστικά ανάφερε ο Γιώργο Γεράρδος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο:
Εξυπηρετήθηκαν περισσότερες από 330.000 παραγγελίες και παραδόθηκε ανέπαφα το 90% αυτών, σε δύο έως τρεις μέρες κατά μέσο όρο! Για να εξυπηρετηθεί η ζήτηση, έπρεπε και ενεργοποιήθηκαν στο μέγιστο βαθμό οι υποδομές της Πλαίσιο και πιο συγκεκριμένα, το τηλεφωνικό κέντρο με 220 εξειδικευμένους συνεργάτες, οι άρτια εξοπλισμένοι χώροι αποθήκευσης στις κεντρικές αποθήκες σε Μαγούλα, επένδυση 30 εκ. €, και Μάνδρα, επένδυση 8 εκ. €, και τέλος, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, το άρτιο σύστημα διανομής με 90 φορτηγά!
Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος προσέθεσε:
Σε αυτό το νέο modus operandi της post‐Covid οικονομίας, σημασία δεν έχουν πια τα πολλά καταστήματα, το μεγάλο διαφημιστικό πορτοφόλι και τα βαριά οργανογράμματα. Σημασία έχουν οι επενδύσεις σε σοβαρές logistics & e‐commerce υποδομές, η αξιοπιστία στις παραδόσεις και σε κάθε υπόσχεση προς τον πελάτη, η ευελιξία και η ταχύτητα αντίδρασης που έχει η εταιρική ομάδα.
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 3,6 εκατ. ευρώ από 3,0 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 20%, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 59,7% και διαμορφώθηκαν σε 3,1 εκατ. ευρώ από 1,94 εκατ. ευρώ το 2019.
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας
Σε σχέση με τους τομείς δραστηριότητας του Ομίλου, οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών εφαρμογών, ήταν αυτή στην οποία αυξήθηκαν περισσότερο οι πωλήσεις. Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής διαμορφώθηκαν το 2020 σε 160,89 εκατ. ευρώ έναντι 139,14 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 15,6%. Αποτέλεσαν δε το 45,4% των πωλήσεων της «Πλαίσιο» έναντι 43,9% το 2019.
Στα ίδια σχεδόν επίπεδα με το 2019 διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις των ειδών γραφείου, στα 102,65 εκατ. ευρώ το 2020 από 102,43 εκατ. ευρώ το 2019, συνεισφέροντας το 28,9% των πωλήσεων του Ομίλου (2019: 32,3%).
Στα 66,61 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις των προϊόντων τηλεφωνίας το 2020 έναντι 65,164 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 1,5%, ενώ η συνεισφορά των λευκών συσκευών στις συνολικές πωλήσεις της «Πλαίσιο» ήταν 6,2% το 2020.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Πλαίσιο, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Πλαίσιο: Υποχώρηση των πωλήσεων στο 20% παρά τον εξαπλασιασμό των διαδικτυακών πωλήσεων
- Πλαίσιο: Αύξηση πολυκαναλικών πωλήσεων κατά 8% στα 309 εκατ. ευρώ και μείωση κερδών το 2018
- Πλαίσιο: Πολυκαναλικές πωλήσεις 283 εκατ. ευρώ για το 2016
- Πλαίσιο: Συνεχίζει να επενδύει σε νέα φυσικά καταστήματα
- Πλαίσιο: Πολυκαναλικές πωλήσεις 283 εκατ. ευρώ για το 2013
Categories: Consumer Electronics, e-commerce, Multichannel Commerce
Απάντηση