Την περασμένη εβδομάδα η Zalando ανακοίνωσε („Zalando and Sephora Join Forces To Create an Unrivalled Online Prestige Beauty Experience for European Customers“) την υπογραφή στρατηγικής συνεργασίας με τη Sephora, μια όμορφη συνεργασία που σίγουρα θε ανεβάσει τις διαδικτυακές πωλήσεις των δύο μερών σε νέα υψηλά επίπεδα.
Ο γαλλικός κολοσσός του καλλυντικού της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, του κορυφαίου ομίλου προϊόντων πολυτελείας στον κόσμο, και η μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα eFashion της Ευρώπης θα εστιάσουν στα υψηλής ποιότητας προϊόντα ομορφιάς, με τη Sephora να φέρνει στη Zalando έναν επιλεγμένο συνδυασμό προϊόντων ομορφιάς από περισσότερα από 300 prestige και exclusive brands, αναβαθμίζοντας την πρόταση ομορφιάς για τα 42 εκατομμύρια πελάτες της Zalando.
Θυμίζω ότι η Zalando λάνσαρε την κατηγορία καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης Zalando Beauty, το πρώτο τρίμηνο του 2018 („Zalando: Ξεκίνησε δυναμικά το 2018 – η Korres στο λανσάρισμα της νέας κατηγορίας Beauty“), ενώ σήμερα προσφέρει 15.000 κωδικούς από 370 επώνυμες μάρκες. Μέσω της συνεργασίας με τη Sephora, η Zalando θα αποκτήσει πρόσβαση σε μάρκες και προϊόντα, που διαφορετικά δε θα μπορούσε να αποκτήσει.
Σημειώνεται ότι η πρωτοποριακή αυτή συνεργασία θα ξεκινήσει με λανσάρισμα στη Γερμανία την περίοδο των Χριστουγέννων και θα επεκταθεί σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές το 2022.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando εμπλουτίζει την πλατφόρμα της με την κατηγορία pre-owned fashion
- Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος
- Αύξηση καθαρών πωλήσεων (+20%) στα 6,5 δισ. ευρώ για την Zalando
- Zalando: Ξεκίνησε δυναμικά το 2018 – η Korres στο λανσάρισμα της νέας κατηγορίας Beauty
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση