Η Etsy μετά την Depop („Η Etsy εξαγοράζει την εταιρεία Second Hand Depop έναντι 1,625 δισ. δολαρίων“) προχώρησε στην εξαγορά και της βραζιλιάνικης Elo7 έναντι 217 εκατ. δολάρια. Πρόκειται για μια πλατφόρμα marketplace που προσφέρει μοναδικά χειροποίητα αντικείμενα και η οποία κατατάσσεται μεταξύ των 10 κορυφαίων ηλεκτρονικών καταστημάτων στη Βραζιλία.Η Elo7 ιδρύθηκε το 2008 και έχει έδρα το Σάο Πάολο, ενώ απαριθμεί περισσότερους από 56 χιλιάδες ενεργούς εμπόρους – πωλητές και περισσότερους από 1,9 εκατ. ενεργούς αγοραστές, αποστέλλοντας σε αυτούς 8 εκατ. αντικείμενα, τα περισσότερα εκ των οποίων παρήχθησαν κατ’ απαίτηση.
Στο μεταξύ η Etsy ενίσχυσε τη ρευστότητά της με κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολάρια που άντλησε από έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου, αμέσως μετά την εξαγορά της Depop.
Σημειώνεται επίσης ότι η συμφωνία αποτελεί τη τρίτη μεγάλη εξαγορά που πραγματοποιείται από την Etsy, μετά την απόκτηση της Reverb („Etsy: Εξαγοράζει την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων της Reverb προς 275 εκατ. δολάρια“) το 2019 και της Depop στις αρχές του μήνα.
Σχετικά άρθρα:
- Η Etsy εξαγοράζει την εταιρεία Second Hand Depop έναντι 1,625 δισ. δολαρίων
- Etsy: Διπλασιασμός πωλήσεων – Έσπασε το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων
- Η Poshmark άντλησε 277 εκατ. δολάρια από την IPO
- Etsy: Εξαγοράζει την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων της Reverb προς 275 εκατ. δολάρια
- Νέα χρηματοδότηση 62 εκατ. δολάρια στη Depop για το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
- Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials
- Η Etsy λάνσαρε το Pattern, μια εργαλειοθήκη κατασκευής ιστοσελίδων
- Etsy: Μια γυναικεία υπόθεση
- Etsy: Από ρεκόρ σε ρεκόρ
Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Fashion, On-Demand Commerce
Απάντηση