Η Etsy εξαγοράζει την εταιρεία Second Hand Depop έναντι 1,625 δισ. δολαρίων

Η Etsy ανακοίνωσε χθες ότι αγοράζει την εταιρεία Second Hand Depop έναντι 1,625 δισ. δολαρίων ως μέρος μιας προσπάθειας προσέγγισης του νεότερου κοινού (το 90% των ενεργών χρηστών της Depop είναι κάτω των 26 ετών), πρωτίστως μέσω της κινητής διάστασης του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και μέσω του social commerce. Σημειωτέων πέρυσι η Depop („Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials“) είχε μεικτό όγκο πωλήσεων 650 εκατ. δολάρια και τζίρο 70 εκατ. δολάρια (αρχείο PDF).

Depop exhibits strong marketplace financials

Σημειώνεται επίσης ότι η συμφωνία αποτελεί τη δεύτερη μεγάλη εξαγορά που πραγματοποιείται από την Etsy, μετά την απόκτηση της Reverb („Etsy: Εξαγοράζει την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων της Reverb προς 275 εκατ. δολάρια“) το 2019.

Η Etsy, η μεγαλύτερη διεθνής πλατφόρμα χειροποίητων προϊόντων, έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων σε όρους GMS (Gross Merchandise Sales), ενώ παράλληλα αύξησε τους αγοραστές σε 82 εκατ. περίπου (+77%).

Με την παραπάνω εξαγορά, η Etsy διευρύνει την πελατειακή της βάση με επιπλέον 28 εκατ. δυνητικούς πελάτες, ενώ αντίστοιχα, οι πελάτες της Etsy, αποτελούν πιθανόν, δυνητικοί πελάτες της Depop.

Πρόσφατα, οι γνωστές κοινωνικές πλατφόρμες μεταπώλησης μεταχειρισμένων ενδυμάτων Poshmark και ThredUp άντλησαν από τις IPO,  277 και 168 εκατ. δολάρια αντίστοιχα.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, M-Commerce, Social Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: