Η Etsy ανακοίνωσε χθες ότι αγοράζει την εταιρεία Second Hand Depop έναντι 1,625 δισ. δολαρίων ως μέρος μιας προσπάθειας προσέγγισης του νεότερου κοινού (το 90% των ενεργών χρηστών της Depop είναι κάτω των 26 ετών), πρωτίστως μέσω της κινητής διάστασης του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και μέσω του social commerce. Σημειωτέων πέρυσι η Depop („Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials“) είχε μεικτό όγκο πωλήσεων 650 εκατ. δολάρια και τζίρο 70 εκατ. δολάρια (αρχείο PDF).
Σημειώνεται επίσης ότι η συμφωνία αποτελεί τη δεύτερη μεγάλη εξαγορά που πραγματοποιείται από την Etsy, μετά την απόκτηση της Reverb („Etsy: Εξαγοράζει την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων της Reverb προς 275 εκατ. δολάρια“) το 2019.
Η Etsy, η μεγαλύτερη διεθνής πλατφόρμα χειροποίητων προϊόντων, έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων σε όρους GMS (Gross Merchandise Sales), ενώ παράλληλα αύξησε τους αγοραστές σε 82 εκατ. περίπου (+77%).
Με την παραπάνω εξαγορά, η Etsy διευρύνει την πελατειακή της βάση με επιπλέον 28 εκατ. δυνητικούς πελάτες, ενώ αντίστοιχα, οι πελάτες της Etsy, αποτελούν πιθανόν, δυνητικοί πελάτες της Depop.
Πρόσφατα, οι γνωστές κοινωνικές πλατφόρμες μεταπώλησης μεταχειρισμένων ενδυμάτων Poshmark και ThredUp άντλησαν από τις IPO, 277 και 168 εκατ. δολάρια αντίστοιχα.
Σχετικά άρθρα:
- Etsy: Διπλασιασμός πωλήσεων – Έσπασε το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων
- Η Poshmark άντλησε 277 εκατ. δολάρια από την IPO
- Etsy: Εξαγοράζει την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων της Reverb προς 275 εκατ. δολάρια
- Νέα χρηματοδότηση 62 εκατ. δολάρια στη Depop για το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
- Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials
- Poshmark: Οι 4 εκατ. πωλητές της πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων
- Η Etsy λάνσαρε το Pattern, μια εργαλειοθήκη κατασκευής ιστοσελίδων
- Etsy: Μια γυναικεία υπόθεση
- Etsy: Από ρεκόρ σε ρεκόρ
Categories: e-commerce, E-Fashion, M-Commerce, Social Commerce
Απάντηση