Η Etsy, η μεγαλύτερη διεθνής πλατφόρμα χειροποίητων προϊόντων, έσπασε (αρχείο PDF) για πρώτη φορά το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων σε όρους GMS (Gross Merchandise Sales), υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις της. Ειδικότερα, το 2020, το σύνολο των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της, διαμορφώθηκε (αρχείο PDF) στα 10,28 δισ. δολάρια έναντι 4,97 δισ. δολαρίων το 2019, ενώ 41% (+145%) των συνολικών πωλήσεων προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού.
Αντίστοιχα, τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 1,7 δισ. δολάρια από 818 εκατ. δολάρια το 2019, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 111%. Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) το 2020 ανήλθαν στα 549 εκατ. δολάρια από 186 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένα κατά 195%.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν και η αύξηση των ενεργών αγοραστών αλλά και των ενεργών πωλητών. Συγκεκριμένα, το 2020, η εταιρεία αύξησε τους αγοραστές σε 82 εκατ. περίπου (+77%), ενώ οι πωλητές αυξήθηκαν κατά 62% (4,4 εκατ. περίπου) σε σχέση με το 2019.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Etsy, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Etsy: Εξαγοράζει την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων της Reverb προς 275 εκατ. δολάρια
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Η Etsy λάνσαρε το Pattern, μια εργαλειοθήκη κατασκευής ιστοσελίδων
- Etsy: Μια γυναικεία υπόθεση
- Etsy: Από ρεκόρ σε ρεκόρ
Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Social Commerce
Απάντηση