H τσεχική Rohlik σήκωσε 190 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί στην Ευρώπη

Η Rohlik, το τσεχικό online super market, ανακοίνωσε σήμερα την επιτυχή ολοκλήρωση νέου γύρου χρηματοδότησης ύψους 190 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί στην Ευρώπη και δη στη Γερμανία. Όπως ανακοινώθηκε, το γύρο οδήγησε η Partech και ακολούθησαν η Index Ventures, μαζί με νέους και υπάρχοντες επενδυτές.

Η εταιρεία έχει ήδη επεκταθεί με το σήμα Kifli στην ουγγρική αγορά, στην Αυστρία έχει καταχωρήσει το Gurkerl, ενώ στη γερμανική αγορά θα μπει με το σήμα Knuspr.

Με περισσότερους από 750.000 πελάτες και πωλήσεις 300 εκατ. ευρώ (+101%) το 2020, η Rohlik αποτελεί ένα από τα λίγα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ που είναι κερδοφόρα.

Η διαφοροποίηση της Rohlik, της ολλανδικής Picnic, της βρετανικής Ocado, της γερμανικής HelloFresh και της τουρκικής Getir έναντι των άλλων οnline αγορών σουπερμάρκετ έγκειται στην καινοτόμο προσέγγιση λειτουργίας του eFood.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: