Η Rohlik, το τσεχικό online super market, ανακοίνωσε σήμερα την επιτυχή ολοκλήρωση νέου γύρου χρηματοδότησης ύψους 190 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί στην Ευρώπη και δη στη Γερμανία. Όπως ανακοινώθηκε, το γύρο οδήγησε η Partech και ακολούθησαν η Index Ventures, μαζί με νέους και υπάρχοντες επενδυτές.
Η εταιρεία έχει ήδη επεκταθεί με το σήμα Kifli στην ουγγρική αγορά, στην Αυστρία έχει καταχωρήσει το Gurkerl, ενώ στη γερμανική αγορά θα μπει με το σήμα Knuspr.
Με περισσότερους από 750.000 πελάτες και πωλήσεις 300 εκατ. ευρώ (+101%) το 2020, η Rohlik αποτελεί ένα από τα λίγα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ που είναι κερδοφόρα.
Η διαφοροποίηση της Rohlik, της ολλανδικής Picnic, της βρετανικής Ocado, της γερμανικής HelloFresh και της τουρκικής Getir έναντι των άλλων οnline αγορών σουπερμάρκετ έγκειται στην καινοτόμο προσέγγιση λειτουργίας του eFood.
Σχετικά άρθρα:
- Rohlik: Το τσεχικό online super market επεκτείνεται στην Ευρώπη
- Ocado: Αύξηση εσόδων 32,7% εν μέσω της πανδημίας
- Delivery Hero: To efood λάνσαρε το efood Market
- E-Food και το ultra-fast delivery των goPuff, getir και Gorillas
- Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2019
- eFood: Ένας από τους κερδισμένους η HelloFresh
- Η Picnic έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 250 εκατ. ευρώ
- Ο Σκλαβενίτης εξαγόρασε το Caremarket.gr
- Kolonial.no: Online σούπερ μάρκετ αλά δανέζικα
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση