Ρεκόρ σε επίπεδο πωλήσεων, κερδοφορίας και πελατών, σημείωσε η Wayfair το 2020. Συγκεκριμένα, o κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης επίπλων στον κόσμο, αύξησε τον κύκλο εργασιών του κατά 5 δισ. δολάρια στα 14,1 δισ. δολάρια έναντι 9,1 δισ. δολαρίων το 2019. Επίδοση ρεκόρ για τη Wayfair, η οποία έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων (αρχείο PDF).
Από τις παραπάνω πωλήσεις, 1,5 δισ. δολάρια αφορούν (αρχείο PDF) B2B πωλήσεις, ενώ 1 δισ. δολάρια αφορούν τις συνολικές πωλήσεις σε Βρετανία και Γερμανία.
Η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA της εταιρείας βελτιώθηκε σε 6,7% και διαμορφώθηκε στα 947 εκατ. δολάρια από ζημιές 497 εκατ. δολάρια το 2019, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα της Wayfair διαμορφώνονται στα 2,6 δισ. δολάρια.
Οι ενεργοί πελάτες της, αυξήθηκαν κατά δέκα εκατομμύρια στα 31 εκατομμύρια στα τέλη του 2020 και σε σύγκριση με το 2019.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wayfair, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Στα 9,1 δισ. δολάρια (+35%) ο τζίρος της Wayfair το 2019
- Wayfair: Αύξηση πωλήσεων 44% στα 6,77 δισ. δολάρια και διπλασιαμός ζημιών το 2018
- Wayfair: Αύξηση πωλήσεων κατά 40% στα 4,7 δισ. δολάρια για το 2017, αλλά διεύρυνση ζημιών
- Wayfair: Αύξηση πωλήσεων κατά 50% στα 3,38 δισ. δολάρια για το 2016
- Wayfair: Αύξηση καθαρών εσόδων κατά 70,6% στα 2,25 δισ. δολάρια – περαιτέρω επενδύσεις και στην Ευρώπη
- Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου
- Wayfair: Άντλησε 319 εκατ. δολάρια μέσω της δημόσιας εγγραφής της
- Wayfair: Ετοιμάζει την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Wayfair: Αναπτυξιακή πορεία μέσω ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Furniture
Απάντηση