Την επιτυχή ολοκλήρωση ενός νέου γύρου χρηματοδότησης ύψους 100 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε σήμερα το τσεχικό online super market Rohlik και πλέον κατακτά τον τίτλο του «μονόκερου» (Unicorn) ξεπερνώντας το ορόσημο κεφαλαιοποίησης του 1 δισ. ευρώ. Του νέου γύρου ηγήθηκε η Index Ventures.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου 3 μήνες η εταιρεία είχε εξασφαλίσει άλλα 190 εκατ. ευρώ („H τσεχική Rohlik σήκωσε 190 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί στην Ευρώπη”).
Με περισσότερους από 750.000 πελάτες και πωλήσεις 300 εκατ. ευρώ (+101%) το 2020 σε Τσεχία, Ουγγαρία και Αυστρία, η Rohlik αποτελεί ένα από τα λίγα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ που είναι κερδοφόρα.
Σε αντίθεση με τους εκπροσώπους του επιχειρηματικού μοντέλου ultra-fast delivery ή αλλιώς Q-commerce, η Rohlik προσφέρει μια ευρεία γκάμα τροφίμων και ειδών σουπερμάρκετ, καθώς διαθέτει περισσότερους από 17.000 κωδικούς.
Η Rohlik σχεδιάζει να επεκταθεί σύντομα και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Γαλλίας, όπως αποκάλυψε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος, Tomáš Čupr, στο K5 Digital 2021.
Η διαφοροποίηση της Rohlik, της ολλανδικής Picnic, της βρετανικής Ocado, της γερμανικής HelloFresh, της τουρκικής getir και της νορβηγικής kolonial (oda) έναντι των άλλων οnline αγορών σουπερμάρκετ έγκειται στην καινοτόμο προσέγγιση λειτουργίας του eFood.
Σχετικά άρθρα:
- H τσεχική Rohlik σήκωσε 190 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί στην Ευρώπη
- Rohlik: Το τσεχικό online super market επεκτείνεται στην Ευρώπη
Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, On-Demand Commerce
Απάντηση