Εντυπωσιακή άνοδο των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε ποσοστό 183% κατέγραψε η Κωτσόβολος, οι οποίες ανήλθαν (αρχείο PDF) στο 21% (113 εκατ. ευρώ) του συνολικού τζίρου της Κωτσόβολος από 8% (40 εκατ. ευρώ) που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό για την χρήση 2019/2020. Τα παραπάνω στοιχεία ανακοινώθηκαν, πρόσφατα, από τον όμιλο Dixons Carphone, θυγατρική του οποίου είναι η «Κωτσόβολος», στη καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου με αφορμή την παρουσίαση των Οικονομικών Αποτελεσμάτων (αρχείο PDF) χρήσης 2020/2021.
Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 583,3 εκατ. ευρώ από 546,8 εκατ. στην χρήση 2019/2020 σημειώνοντας αύξηση 6,7%. Τα κέρδη προ τόκων ανήλθαν στα 13,47 εκατ. ευρώ, από 18,29 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Τέλος σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος εισέρχεται στην κυπριακή αγορά με δύο νέα καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό.
Στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, η διαδικτυακή Bol.com έχει σπάσει το φράγμα του 4 δισ. ευρώ σε πωλήσεις, η διαδικτυακή Coolblue έχει σπάσει το φράγμα του 2 δισ. ευρώ σε πωλήσεις, ενώ αντίστοιχα η ελβετική Digitec Galaxus αλλά και η βρετανική AO έχουν σπάσει το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.
Σχετικά άρθρα:
- Τα 12 κορυφαία, βάσει τζίρου, B2C ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2020
- Κωτσόβολος: Αύξηση διαδικτυακών πωλήσεων 56% στα 43 εκατ. ευρώ
- Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή
- Κορωνοϊός: «Βατερλό» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα Logistics στην Ελλάδα
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
Categories: Consumer Electronics, e-commerce
Απάντηση