Κωτσόβολος: Έκρηξη 186% στις online πωλήσεις, στα 121 εκατ. ευρώ

Εντυπωσιακή άνοδο των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε ποσοστό 186% κατέγραψε η Κωτσόβολος, οι οποίες ανήλθαν στο 21% (121 εκατ. ευρώ) του συνολικού τζίρου της Κωτσόβολος από 8% (43 εκατ. ευρώ) που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό για την χρήση 2019/2020. Τα παραπάνω στοιχεία ανακοινώθηκαν, πρόσφατα, από τον όμιλο Dixons Carphone, θυγατρική του οποίου είναι η «Κωτσόβολος», στη καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου με αφορμή την παρουσίαση των Οικονομικών Αποτελεσμάτων (αρχείο PDF) χρήσης 2020/2021.

Kotsovolos Online sales grew +186% and contributed 21% of sales

Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 579 εκατ. ευρώ από 538 εκατ. στην χρήση 2019/2020 σημειώνοντας αύξηση 7,6%. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 43,8 εκατ. ευρώ, από 43,6 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα 20,9 εκατ., από 22,4 εκατ. ευρώ το 2019/2020.

Τέλος σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος εισέρχεται στην κυπριακή αγορά με δύο νέα καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό.

Στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, η διαδικτυακή Bol.com έχει σπάσει το φράγμα του 4 δισ. ευρώ σε πωλήσεις, η διαδικτυακή Coolblue έχει σπάσει το φράγμα του 2 δισ. ευρώ σε πωλήσεις, ενώ αντίστοιχα η ελβετική Digitec Galaxus αλλά και η βρετανική AO έχουν σπάσει το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Consumer Electronics, e-commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: