Η γαλλική ManoMano άντλησε 355 εκατ. δολάρια

Η γαλλική ηλεκτρονική πλατφόρμα DIY και βελτίωσης σπιτιού ManoMano, συγκέντρωσε πρόσφατα (αρχείο PDF) επιπλέον χρηματοδότηση ύψους 355 εκατ. δολαρίων. Μετά τον πρόσφατο γύρο χρηματοδότησης σειράς F της ManoMano με επικεφαλής την Dragoneer Investment Group, η αποτίμηση της εταιρείας ανήλθε σε περίπου 2,6 δισ. δολάρια και πλέον κατακτά τον τίτλο του «μονόκερου» (Unicorn).

ManoMano's gross merchandise volume (GMV) from 2013 to 2020 (in million Euro)

Η νεοφυής εταιρεία κατέγραψε το 2020, έναντι του 2019, διπλάσια αύξηση του GMV (Gross Merchandise Value – ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της), στο 1,2 δισ. ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος των αγορών μέσω της ManoMano πραγματοποιείται σε Γαλλία (720 εκατ. ευρώ), Γερμανία (113 εκατ. ευρώ) και Βρετανία (105 εκατ. ευρώ).

H ManoMano θα χρησιμοποιησει τα νέα κεφάλαια για να επιταχύνει την ανάπτυξη της στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά DIY στην Ευρώπη και να διπλασιάσει το εργατικό δυναμικό της εταιρείας στην Ευρώπη έως το τέλος του 2022.

Σχετικά άρθρα:



Categories: DIY-Commerce, e-commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: