ManoMano: Υπερδιπλασιασμός GMV για τη γαλλική πλατφόρμα DYI

Η γαλλική ηλεκτρονική πλατφόρμα DIY και βελτίωσης σπιτιού ManoMano το 2020, αύξησε το GMV (Gross Merchandise Value – ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) σε ποσοστό 100%, στο 1,2 δισ. ευρώ, από 620 εκατ. ευρώ το 2019. Το μεγαλύτερο μέρος των αγορών μέσω της ManoMano πραγματοποιείται σε Γαλλία (720 εκατ. ευρώ), Γερμανία (113 εκατ. ευρώ) και Βρετανία (105 εκατ. ευρώ).

GMV of ManoMano 2013-2020

Στα τέλη του 2020 η πελατειακή της βάση έφτασε τα 7 εκατ. ενεργούς πελάτες, έχοντας αυξηθεί μέσα σε ένα χρόνο πάνω από 100%, ενώ η εταιρεία διαθέτει συνολικά 10 εκατ. ενεργούς κωδικούς.

Μέσα στο 2021 η εταιρεία προγραμματίζει το λανσάρισμα νέων υπηρεσιών για τους συνεργάτες – εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες (ειδικοί στον τομέα DIY, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, κηπουροί κ.α.), τους λεγόμενους Manodivsor, και οι οποίοι το 2020 διεκπεραίωσαν συνολικά περισσότερες από 2,3 εκατ. Web/chat συνδιαλέξεις (+130%) με πελάτες.

Οι δημοσιευμένοι τζίροι και οι διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης των marketplaces – πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτοί της Amazon, της Zalando, της Alibaba, της eBay αλλά και της ManoMano, μας καταδεικνύουν με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι αυτοί όντως είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι της επιδημίας του κορωνοϊού.

Σχετικά άρθρα:



Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: