eBay: Έσπασε το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε όρους GMV

Μετά από χρόνια στασιμότητας και ενώ η Amazon κατάφερε να αυξήσει τα έσοδα της μέσα σε μόλις έναν χρόνο κατά 105 δισ. δολάρια, η eBay έσπασε (αρχείο PDF) για πρώτη φορά το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε όρους GMV (Gross Merchandise Value – ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της). Μάλιστα, το 2020, η eBay κατάφερε να αυξήσει το GMV κατά 14,5 δισ. δολάρια, μια αύξηση αντίστοιχη με την πρόοδο της προηγούμενης επταετίας 2012-2019.

In 2020, eBay surpassed the $100 Billion in GMV

Οι ενεργοί πελάτες της αυξήθηκαν κατά έντεκα εκατομμύρια στα 185 εκατομμύρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 και σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.

Μετά τη διαχώριση των δραστηριοτήτων της StubHub και της Classifieds, η eBay επεξεργάζεται το διαχωρισμό και του Marketplace. Αυτό διαφαίνεται από τη αναδιοργάνωση της διοικητικής της ομάδας eBay Europe. Στο πλαίσιο αυτό, τη γενική κεντρική διεύθυνση των ευρωπαϊκών αγορών ανέλαβε ο βρετανός Rob Hattrell, ενώ η Κορέα είναι η πρώτη χώρα που μπαίνει στο στόχαστρο της eBay για πώληση του συνόλου των δραστηριοτήτων της και οι οποίες αποτιμούνται στα 4,6 δισ. δολάρια.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: