Μετά από χρόνια στασιμότητας και ενώ η Amazon κατάφερε να αυξήσει τα έσοδα της μέσα σε μόλις έναν χρόνο κατά 105 δισ. δολάρια, η eBay έσπασε (αρχείο PDF) για πρώτη φορά το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε όρους GMV (Gross Merchandise Value – ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της). Μάλιστα, το 2020, η eBay κατάφερε να αυξήσει το GMV κατά 14,5 δισ. δολάρια, μια αύξηση αντίστοιχη με την πρόοδο της προηγούμενης επταετίας 2012-2019.
Οι ενεργοί πελάτες της αυξήθηκαν κατά έντεκα εκατομμύρια στα 185 εκατομμύρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 και σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
Μετά τη διαχώριση των δραστηριοτήτων της StubHub και της Classifieds, η eBay επεξεργάζεται το διαχωρισμό και του Marketplace. Αυτό διαφαίνεται από τη αναδιοργάνωση της διοικητικής της ομάδας eBay Europe. Στο πλαίσιο αυτό, τη γενική κεντρική διεύθυνση των ευρωπαϊκών αγορών ανέλαβε ο βρετανός Rob Hattrell, ενώ η Κορέα είναι η πρώτη χώρα που μπαίνει στο στόχαστρο της eBay για πώληση του συνόλου των δραστηριοτήτων της και οι οποίες αποτιμούνται στα 4,6 δισ. δολάρια.
Σχετικά άρθρα:
- eBay: Πούλησε έναντι 9,2 δισ. δολάρια στη νορβηγική Adevinta τις μικρές αγγελίες της
- Η eBay συνεχίζει την πτωτική πορεία της
- eBay: Πούλησε έναντι 4 δισ. δολάρια στην ελβετική Viagogo τη StubHub
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
- eBay: Στάσιμη η πορεία της το 2018
- Την περαιτέρω διάσπαση της eBay ζητά μεγαλομέτοχος
- Η eBay λάνσαρε αποκλειστικά στη Γερμανία την πλατφόρμα Catch, για να κερδίσει τους Millennials
- Η eBay Enterprise και η Magento θα πωληθούν το αργότερο μέχρι την 1η Ιουλίου
- Την eBay Enterprise και την Magento θέλει να πουλήσει φέτος η eBay
- eBay: Μετά από πιέσεις επενδυτών διαχωρίζει από το ενεργητικό της την PayPal
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση