Η Γερμανία συνεχίζει να αποτελεί τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά για την Amazon, μετά τις ΗΠΑ, όπως αυτό διαφαίνεται από τη δημοσίευση (αρχείο PDF) των οικονομικών καταστάσεων της χρήσης 2020. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Amazon στη Γερμανία ανήλθαν στα 25,9 δισ. ευρώ (29,6 δισ. δολάρια) καταγράφοντας αύξηση 30% σε τοπικό νόμισμα έναντι της προηγούμενης χρήσης. Συνολικά οι διεθνείς πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση της τάξεως 31% στα 122,5 δισ. δολάρια, συμμετέχοντας με ποσοστό 46,5% στις ενοποιημένες πωλήσεις του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η Amazon, μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, διέθετε 175 κέντρα logistics (αποθήκευσης και διανομής) συνολικής εκτάσεως 14 εκατομμύρια τ.μ. παγκοσμίως. Aπό αυτά, τα 15 fulfillment centers βρίσκονται στη Γερμανία.
Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου είδε τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 38% στα 386,1 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη ανήλθαν στα 21,3 δισ. δολάρια έναντι κερδών 11,6 δισ. δολάρια το 2019.
Σχετικά άρθρα:
- Ο Τζεφ Μπέζος αποχωρεί από CEO της Amazon, σπάζοντας το φράγμα των 500 δισ. δολαρίων
- 100.000 ηλεκτροκίνητα βανάκια Rivian παρήγγειλε η Amazon Logistics στοχεύοντας στον μετασχηματισμό της αγοράς ταχυμεταφορών
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Η Amazon εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη φαρμακευτική αγορά
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση