Η Γερμανία συνεχίζει να αποτελεί τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά για την Amazon

Η Γερμανία συνεχίζει να αποτελεί τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά για την Amazon, μετά τις ΗΠΑ, όπως αυτό διαφαίνεται από τη δημοσίευση (αρχείο PDF) των οικονομικών καταστάσεων της χρήσης 2020. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Amazon στη Γερμανία ανήλθαν στα 25,9 δισ. ευρώ (29,6 δισ. δολάρια) καταγράφοντας αύξηση 30% σε τοπικό νόμισμα έναντι της προηγούμενης χρήσης. Συνολικά οι διεθνείς πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση της τάξεως 31% στα 122,5 δισ. δολάρια, συμμετέχοντας με ποσοστό 46,5% στις ενοποιημένες πωλήσεις του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η Amazon, μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, διέθετε 175 κέντρα logistics (αποθήκευσης και διανομής) συνολικής εκτάσεως 14 εκατομμύρια τ.μ. παγκοσμίως. Aπό αυτά, τα 15 fulfillment centers βρίσκονται στη Γερμανία.

Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου είδε τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 38% στα 386,1 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη ανήλθαν στα 21,3 δισ. δολάρια έναντι κερδών 11,6 δισ. δολάρια το 2019.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: