Η τουρκική Trendyol, της οποίας το 86,5% των μετοχών κατείχε μέχρι πρότινος η Alibaba („Η Alibaba επενδύει άλλα 350 εκατ. δολάρια στην τουρκική Trendyol“), συγκέντρωσε (αρχείο PDF) 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης και αυτό ανεβάζει την αποτίμησή της στα 16,5 δισ. δολάρια, γεγονός που καθιστά την κορυφαία τουρκική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, ως την πρώτη τουρκική startup που γίνεται decacorn, δηλαδή νεοφυής εταιρεία με αξία άνω των 10 δισ. δολαρίων.
Η Trendyol εξελίχθηκε από μια απλή διαδικτυακή πλατφόρμα μόδας σε μια υπερ-εφαρμογή (super-app), με το οικοσύστημα της πλατφόρμας της να πλαισιώνεται και από άλλες υπηρεσίες και επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως την υπηρεσία last mile Trendyol Express, την υπηρεσία courier Trendyol Go, την υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών Trendyol Pay, την ηλεκτρονική πλατφόρμα C2C (καταναλωτής σε καταναλωτή) Dolap, αλλά και άλλες υπηρεσίες.
Η Trendyol ιδρύθηκε το 2010 και σήμερα εξυπηρετεί περισσότερους από 30 εκατ. πελάτες σε 27 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα, ενώ διαθέτει τα προϊόντα της και στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες – marketplaces της Zalando και About You.
Σχετικά άρθρα:
- Η Alibaba επενδύει άλλα 350 εκατ. δολάρια στην τουρκική Trendyol
- Alibaba: Αυτές είναι οι 3 στρατηγικές προτεραιότητες
- GMV ενός τρισ. δολαρίων προσδοκά η Alibaba για τη φετινή οικονομική χρήση
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση