Η Sephora ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες τη συμφωνία για την εξαγορά της αγγλικής εταιρείας e-Beauty Feelunique, με στόχο την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε σε 132 εκατ. λίρες, ενώ ο τζίρος της Feelunique ανήλθε για το έτος 2020 στις 104 εκατ. αγγλικές λίρες, εμφανίζοντας αύξηση κατά 26% σε σχέση με το 2019.
Με πάνω από 35.000 προϊόντα ομορφιάς και αρώματα από περισσότερες από 800 μάρκες, η Feelunique διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αγγλική αγορά e-Beauty, καθώς απαριθμεί 1,3 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες.
Η Sephora, θυγατρική του ομίλου LVMH, ανακοίνωσε πρόσφατα και την υπογραφή στρατηγικής συνεργασίας με την Zalando („Zalando και Sephora έκλεισαν μια όμορφη συνεργασία“).
Σχετικά άρθρα:
- Zalando και Sephora έκλεισαν μια όμορφη συνεργασία
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
Categories: E-Beauty, e-commerce
Απάντηση