Stitch Fix: Αύξηση τζίρου 23% στα 2,1 δισ. δολάρια – Ανοίγει προς όλους η πλατφόρμα

Αύξηση τζίρου κατά 23% σημείωσε την οικονομική χρήση 2020/2021 (που έληξε στις 31 Ιουλίου 2021) η Stitch Fix, ενώ παράλληλα η αμερικανική εταιρεία που προσφέρει επιμελημένες αγορές ρούχων με τη βοήθεια των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, ανακοίνωσε ότι μέσω της νέας υπηρεσίας της Freestyle, η πρόσβαση στην πλατφόρμα της ανοίγει προς όλους και όχι μόνο για τους εγγεγραμμένους χρήστες της συνδρομητικής υπηρεσίας.

Stitch Fix's Net revenue 2021Η εταιρεία, μάλιστα, εστιάζει ολοένα και περισσότερο στις εξατομικευμένες προτάσεις, χωρίς τη βοήθεια ενός έμπειρου στυλίστα.

Η πελατειακή βάση της Stitch Fix ανέρχεται στους 4,2 εκατ. ενεργούς πελάτες, ενώ η κεφαλαιοποίησή της εταιρείας έχει πλέον ανέλθει στα 4,4 δισ. δολάρια.

Την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Stitch Fix, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: