Skroutz: Εκτόξευση πωλήσεων 95% στα 38,8 εκατ. ευρώ το 2020

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες – marketplace είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι της πανδημίας. Απόδειξη του γεγονότος αυτού αποτελεί η «απογείωση» του τζίρου της Skroutz, καθώς οι ενοποιημένες πωλήσεις της εκτινάχθηκαν (αρχείο PDF) από τα 19,8 εκατ. ευρώ του 2019 στα 38,8 εκατ. ευρώ την περασμένη χρονιά, καταγράφοντας αύξηση 95,42%.

Η δυναμική της Skroutz στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αποτυπώνεται και στον διαχρονικά αυξανόμενο τζίρο της εταιρείας, ο οποίος λαμβάνει τη χαρακτηριστική μορφή ενός μπαστούνι χόκεϊ.

Skroutz Revenue 2007-2020

Αντίστοιχα, τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 146,09% και ανήλθαν σε 12,48 εκατ. ευρώ που αποτελούν και ιστορικά υψηλά για τον όμιλο.

Όσον αφορά το GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της Skroutz), αυτό προσέγγισε τα 940 εκατ. ευρώ, από 644 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 48%.

Skroutz Plus is a paid subscription program from Skroutz

Στις αρχές του έτους, η Skroutz με την εξαγορά της SendX άρχισε να στήνει το δικό της δίκτυο διανομέων για το «τελευταίο μίλι» („Η Skroutz στήνει το δικό της δίκτυο διανομέων – γίνεται επικίνδυνη για τους Courier), ενώ το καλοκαίρι λάνσαρε τη συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus, η οποία προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε αγορές αξίας άνω των 20 ευρώ με ετήσιο κόστος 17 ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η Skroutz εξασφαλίσε τη στήριξη επενδυτικού ομίλου (Η Skroutz ανακοινώνει επενδυτική συμφωνία με την CVC Capital Partners), ενώ προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με την EveryPay, πάροχο σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, μετά από απόκτηση του 25% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Σημειώνεται ότι αρκετές επιχειρηματικές κινήσεις της Skroutz δεν είχαν επιτυχή έκβαση, όπως η ενασχόληση της με την τουρκική αγορά (το 2019 πούλησε τη θυγατρική της Alve), η μετοχική συμμετοχή της στην Jamjar (το 2020 πουλήθηκε με ζημιά 199 χιλιάδες ευρώ) αλλά και η ενασχόλησή της με την αγορά Delivery (το Skroutz Food κατεβάσε ρολά και μετακόμισε στο BOX της Cosmote).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: