Ούτε δύο χρόνια από την είσοδό της στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης („Η Casper δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο“), η Casper, o κυριότερος διαδικτυακός παίκτης στην αγορά της στρωματοποιίας στις Η.Π.Α., θα αποχωρήσει από την αγορά, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις του τρίτου τριμήνου που δημοσιοποίησε.
Η διαγραφή της μετοχής θα πραγματοποιηθεί αφού ολοκληρωθεί η δημόσια πρόταση που κατέθεσε η Durational Capital Management, προσφέροντας τίμημα 6,90 δολάρια για κάθε μετοχή της εισηγμένης.
Επισημαίνεται ότι η Casper στις καλές της εποχές είχε αποτιμηθεί στα 1,1 δισ. δολάρια, ενώ σήμερα (16.11.2021) αποτιμάται κάτω από τα 280 εκατ. δολάρια. Οι καθαρές ζημιές γ’ τριμήνου της εταιρείας αυξήθηκαν στα 25,27 δισ. δολάρια, έναντι ζημιών 15,86 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Στο παρελθόν είχα αναφερθεί εκτενέστερα στις ψεύτικες προσδοκίες της Casper αλλά και στις δυσκολίες του κλάδου της στρωματοποιίας, μιας αγοράς στην οποία οι παραδοσιακοί καινοδεινόσαυροι έμποροι εξακολουθούν να εναντιώνονται με όλη τους τη δύναμη για τη διατήρηση του κατεστημένου, με αρνητικές επιπτώσεις για τη βιωσιμότητα του επιχειρηματικού μοντέλου τους.
Σχετικά άρθρα:
- Η Casper δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Λεφτά στα…στρώματα, οι νέες διαδικτυακές μάρκες τύπου Casper και Bett1 ταρακουνούν τη βαρετή αγορά στρωματοποιίας – μια αξιολόγηση της αγοράς
Categories: e-commerce, E-Furniture, Multichannel Commerce
Απάντηση