Αύξηση πωλήσεων κατά 28% στα 149,3 δισ. δολάρια και ζημίες για την JD.com το 2021

Με σημαντική αύξηση στις πωλήσεις, αλλά και ζημίες έκλεισε το 2021 για την JD.com, την «κινεζική Amazon».

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της μεγαλύτερης, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην κινεζική αγορά ενισχύθηκαν κατά 27,6% στα 149,3 δισ. δολάρια (951,6 δισ. γουάν), ενώ σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων συγκριτικά με το 2020, καταγράφηκαν ζημίες ύψους 701 εκατ. δολάρια (4,46 δισ. γουάν), έναντι κερδών 49,3 δισ. γουάν κυρίως λόγω των ζημιών της επιχειρηματικής μονάδας “new businesses”.

Αντίστοιχα, το ίδια δυναμικά εξελίχθηκε η πελατειακή της βάση – από 471,9 εκατ. πελάτες το 2020- η JD.com απαριθμεί σήμερα 569,7 εκατ. πελάτες.

Logistics

Το μεγαλύτερο ατού της JD.com έναντι της Alibaba είναι οι 1.300 ιδιόκτητες αποθήκες (αρχείο PDF) συνολικής εκτάσεως 24 εκατομμύρια τ.μ., ενώ αυτή έχει αποκτήσει προσβασιμότητα στο περίπου 100% του κινεζικού πληθυσμού. Μέσω των παραπάνω υποδομών, η εταιρεία ελέγχει την εφοδιαστική αλυσίδα στο σύνολό της, καθώς και τις αντίστοιχες υπηρεσίες, μέχρι και το «τελευταίο μίλι».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εισηγμένη JD Logistics (JDL), θυγατρική της JD.com, λειτουργεί στο εξωτερικό έξι αυτοματοποιημένες αποθήκες, μεταξύ άλλων, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Η.Π.Α., την Ολλανδία και την Αυστραλία, ενώ στις αρχές του έτους, η JD.com ανακοίνωσε („JD.com and Shopify Ink Strategic Partnership to Simplify Cross-border E-commerce“) την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με την Shopify.

Για τον τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας της κινεζικής αγοράς, στην πλέον δυνατή παγκοσμίως αγορά λιανεμπορίου, είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα στην πρώτη μας ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ».

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Logistics

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: