Η H&M «ανοίγει» το online shop στη Γερμανία προς τρίτους και μετασχηματίζεται σε Marketplace

Η H&M «ανοίγει» το online shop της στη Γερμανία προς τις ξένες μάρκες και μετασχηματίζεται σε πλατφόρμα-marketplace, με τη σουηδική εταιρεία να προβάλλει το νέο επιχειρηματικό μοντέλο της ως “H&M with friends”.

Η δοκιμαστική λειτουργία του Marketplace ξεκίνησε σε Γερμανία και Σουηδία, προσφέροντας μια πολύ μικρή ποικιλία ξένων εμπορικών σημάτων (Buffalo, Crocs, Eastpak, Fila, Kangol, Sandqvist και Superdry) αλλά και κωδικών, οι οποίοι θα αποστέλλονται, μάλιστα, ξεχωριστά από τα προϊόντα της H&M, ενώ οι διαθέσιμες επιλογές παράδοσης θα εμφανίζονται στους πελάτες κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Σημειώνεται ότι δεν έχουν γίνει γνωστοί οι όροι συνεργασίας και το ύψος της προμήθειας που καρπώνεται η H&M από τη συνεργασία της με τα παραπάνω Fashion Brands.

Αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων 24% στα 6,1 δισ. ευρώ

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής στον κόσμο στον χώρο της μόδας, βάσει πωλήσεων, ενισχύθηκαν κατά την περσινή δωδεκάμηνη χρήση (Δεκέμβριος 2020 – Νοέμβριος 2021) κατά 24% σε 63,7 σουηδικές κορώνες (6,1 δισ. ευρώ περίπου), συνεισφέροντας  σε ποσοστό 32% επί του συνολικού ετήσιου τζίρου και αγγίζοντας τις 198,9 δισ. σουηδικές κορώνες, έναντι των 187 δισ. κορωνών την προηγούμενη χρήση (+6%), ενώ τα κέρδη μετά φόρων υπερδιπλασιάστηκαν, φτάνοντας τις 11,01 δισ. κορώνες, από το 1,24 δισ. πέρυσι.

Η H&M επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, ενώ παράλληλα έχει κάνει δυναμική είσοδο στην αγορά της μεταπώλησης μεταχειρισμένων ρούχων και αξεσουάρ (όχι αποκλειστικά από τα δικά της Brands αλλά και από ανταγωνιστές) με την εξαγορά πλειοψηφικού μεριδίου στη Sellpy και το πρόσφατο λανσάρισμα της υπηρεσίας μεταπώλησης “Pre Loved” στο ψηφιακό της κατάστημα, στη Σουηδία.

Η H&M ανακοίνωσε ότι φέτος θα μειώσει τον αριθμό των καταστημάτων της κατά 120 (θα κλείσει 240 καταστήματα ενώ θα ανοίξει 120 νέα καταστήματα).

Η αλυσίδα έχει προχωρήσει στην προσωρινή αναστολή της λειτουργίας των καταστημάτων της σε Ουκρανία και Ρωσία, ενώ στόχος της Διευθύνουσας Συμβούλου Helena Helmersson αποτελεί ο διπλασιασμός των εσόδων της εταιρείας αλλά και η διεύρυνση της κερδοφορίας της σε ποσοστό άνω του 10% μέχρι το 2030.

Στον αντίποδα, η Zalando έσπασε το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Recommerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: