Η&M: Αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων 30% στα 6,1 δισ. ευρώ

Αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 30% σε τοπικό νόμισμα κατέγραψε ο όμιλος H&M την οικονομική χρήση του 2021 (1 Δεκεμβρίου 2020 έως 30 Νοεμβρίου 2021), σύμφωνα με τα στοιχεία (αρχείο PDF) που έδωσε στη δημοσιότητα η Hennes & Mauritz. Ειδικότερα, οι Online πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας ανήλθαν στα 6,1 δισ. ευρώ, από 5,1 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρήσης, συνεισφέροντας ποσοστό 32% επί του συνολικού ετήσιου τζίρου.

H&M group’s net sales increased by 6 percent to SEK 198,967 mΟι συνολικές πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 6%, αγγίζοντας τις 198,9 δισσουηδικές κορώνες (18,8 δισ. ευρώ), έναντι 187 δισ. κορώνες την προηγούμενη χρήση, ενώ τα κέρδη μετά φόρων υπερδιπλασιάστηκαν σε 11,01 δισ. κορώνες, από 1,24 δισ. πέρσι.

Μείωση καταστημάτων

Παράλληλα, η τρίτη μεγαλύτερη λιανικής στον κόσμο στον χώρο της μόδας, βάσει πωλήσεων, συνέχισε το πρόγραμμα τερματισμού της λειτουργίας μη αποδοτικών καταστημάτων του, με αποτέλεσμα στην λήξη της δωδεκάμηνης χρήσης να μετράει συνολικά 4.801 καταστήματα.

H&M Group Store Count by BrandΗ εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι από τον Φεβρουάριο θα προσφέρει μέσω της θυγατρικής Sellpy επιμελημένες προτάσεις μεταχειρισμένων ενδυμάτων, στην ισοσελίδα hm.com – αρχικά στη Σουηδία, και μετέπειτα στη Γερμανία.

Στον αντίποδα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Inditex, μητρικής της Zara, ανήλθαν το 2020 στα 6,6 δισ. ευρώ, ενώ η Zalando αναμένει το 2021 αύξηση των πωλήσεων κατά 24-29%, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε καθαρές πωλήσεις.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: