Η H&M λάνσαρε το Shopping Club „Singular Society“

H H&M ανακοίνωσε („New Business Venture Singular Society explores membership-based model) το λανσάρισμα του Shopping Club Singular Society, το οποίο, σε αντίθεση με τις άλλες γνωστές «VIP» κοινότητες, δεν θα αποσκοπεί στο κέρδος.

Το νέο σήμα της H&M προσφέρει στα μέλη της, επιμελημένες προτάσεις «αποκλειστικών» προσφορών για είδη σπιτιού και ρουχισμού, μέσω μιας συνδρομητικής υπηρεσίας. Το μηνιαίο κόστος συνδρομής ανέρχεται σε 9,50 ευρώ, ενώ η ετήσια συνδρομή ανέρχεται στα 95 ευρώ και προσφέρει τη δυνατότητα αγοράς πέντε προϊόντων τον μήνα.

Singular Society is a newly launched brand that gives members access to uncompromised life essentials at the price of what they cost to make. The brand is built around a subscription-based retail model, where products are being offered as a service towards the members, rather than as a source of income.

Εκτός από το ηλεκτρονικό κατάστημα, η „Singular Society“ λειτουργεί και ένα φυσικό κατάστημα στην πόλη της Στοκχόλμης.

Η σουηδική εταιρεία ενδυμάτων λιανικής, Hennes & Mauritz, επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου για να καλύψει εν μέρει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων λόγω κορωνοϊού.

Η H&M ανακοίνωσε (αρχείο PDF) ότι οι καθαρές πωλήσεις για το σύνολο της χρήσης 2020 σημείωσαν πτώση 18% σε τοπικό νόμισμα, σε σχέση με το 2019.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion, On-Demand Commerce, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: