Η&M: Αύξηση Online πωλήσεων 39% στα 5,1 δισ. ευρώ

Σημαντική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων ανακοίνωσε (αρχείο PDF) η H&M για την οικονομική χρήση του 2020 (1 Δεκεμβρίου 2019 έως 30 Νοεμβρίου 2020). Ειδικότερα, οι Online πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας ανήλθαν στα 5,1 δισ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 39% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2018/2019 και οι οποίες συμβάλλουν με 28% στο συνολικό τζίρο ύψους 18,47 δισεκατομμυρίων ευρώ (-18%).

Μείωση καταστημάτων

Παράλληλα, η τρίτη μεγαλύτερη λιανικής στον κόσμο στον χώρο της μόδας, βάσει πωλήσεων, ανακοίνωσε ότι φέτος θα μειώσει τον αριθμό των καταστημάτων της κατά 250 (θα κλείσει 350 καταστήματα ενώ θα ανοίξει 100 νέα καταστήματα). Σημειώνεται ότι η εταιρεία λειτουργεί 5.018 καταστήματα παγκοσμίως, 269 εκ των οποίων franchise.

Μείωση των πωλήσεων και στην Ελλάδα

Οι καθαρές πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής γνώρισαν κάμψη 24%, καθώς στην εν λόγω χρήση ανήλθαν σε 1,425 δισ. σουηδικές κορόνες ή περίπου 141 εκατ. ευρώ έναντι 1,869 δισ. σουηδικές κορόνες ή 185 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη. Σήμερα το δίκτυο της H&M στην Ελλάδα ανέρχεται στα 35 καταστήματα, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε και την άφιξη του πρώτου φυσικού καταστήματος COS στην Ελλάδα μέσα στο έτος, σε συνέχεια του λανσαρίσματος του cosstores.com την προηγούμενη χρονιά („Ενισχύει τις διαδικτυακές πωλήσεις η H&M“).

Όσον αφορά την Κύπρο, την ευθύνη της οποίας διατηρεί, επίσης, η ελληνική θυγατρική, οι καθαρές πωλήσεις του μοναδικού μέχρι στιγμής καταστήματος της αλυσίδας στη χώρα γνώρισαν αύξηση 8% (σε σουηδικές κορόνες), στα 27 εκατ. σουηδικές κορόνες.

Η σουηδική εταιρεία ενδυμάτων λιανικής, Hennes & Mauritz, επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου για να καλύψει εν μέρει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων λόγω κορωνοϊού. Υπό το πρίσμα των παραπάνω δεν είναι τυχαίο ότι ο σουηδικός όμιλος ετοιμάζεται να λανσάρει την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ενδυμάτων Sellpy („Η H&M λάνσαρε το Sellpy στη Γερμανία“) και στην ελληνική αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Multichannel Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: