Η Asos εξαγοράζει την Topshop έναντι 265 εκατ. στερλίνες

H βρετανική Αsos έκλεισε συμφωνία για την εξαγορά (αρχείο PDF) των εμπορικών σημάτων Topshop, Topman, Miss Selfridge και HIIT του χρεοκοπημένου ομίλου Arcadia, ενός από τα πιο γνωστά brand λιανικής της χώρας, έναντι 265 εκατ. στερλινών. Επιπλέον, η εταιρεία που ανήκει στα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα B2C του κόσμου και που επικεντρώνεται στις ηλικίες των 20 και κάτι, αγοράζει και αποθέματα του λιανοπωλητή αξίας 30 εκατ. στερλινών.

Άλλωστε, στο παρελθόν η Asos έχει πραγματοποιήσει σημαντικές πωλήσεις με την Topshop, ενώ σκοπεύει να εκμεταλλευτεί περαιτέρω τη δυναμική των καθιερωμένων σημάτων.

Την περασμένη εβδομάδα, η ανταγωνίστρια Boohoo συμφώνησε να εξαγοράσει τις διαδικτυακές δραστηριότητες του εμπορικού σήματος της επίσης χρεοκοπημένης Debenhams, καταβάλλοντας 55 εκατομμύρια στερλίνες. Η εταιρεία ευελπιστεί σε ανάπτυξη (αρχείο PDF) της ήδη ισχυρής πελατειακής της βάσης, ενώ σκοπεύει να ενασχοληθεί και με την οικονομική των πλατφορμών.

Τέλος, ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Boohoo βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για τα εναπομείναντα brands (Dorothy Perkins, Wallis και Burton) της Arcadia.

Το ότι τόσο η Boohoo όσο και η Asos δεν ενδιαφέρονται να διαχειριστούν τα συνολικά 500 φυσικά καταστήματα των χρεοκοπημένων παραδοσιακών λιανοπωλητών Arcadia και Debenhams, δείχνει το μέγεθος της οικονομικής κρίσης των κεντρικών εμπορικών δρόμων.

Με υπερεκτιμημένες υπηρεσίες τύπου Click & Collect, διαφαίνεται το δίλημμα που πρέπει να αντιμετωπίσουν όλοι οι παραδοσιακοί λιανέμποροι (Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο“): Ο χώρος πώλησης των φυσικών καταστημάτων από «κεφάλαιο» γίνεται «βάρος» ασήκωτο.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Fashion

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: