Notino: Αύξηση τζίρου κατά 35% στα 740 εκατ. ευρώ το 2021

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η τσεχική Notino ανακοίνωσε υψηλή διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών, η οποία διαμορφώθηκε σε 35% για το 2021, επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.

Συγκεκριμένα, το σύνολο των πωλήσεων για τη χρήση του 2021 ανήλθε σε περίπου 740 εκατ. ευρώ (18 δισ. τσεχικές κορώνες) έναντι 557 εκατ. ευρώ το 2020.

Συνολικά 16 εκατ. δέματα βρήκαν το δρόμο τους έξω από τις εγκαταστάσεις της Notino, ενώ η πλέον ισχυρότερη μέρα πωλήσεων αναδείχθηκε η Black Friday με συνολικά 182.000 παραγγελίες.

Η εταιρεία πρόσθεσε 4 εκατ. πελάτες το 2021, φτάνοντας τους 20 εκατ. πελάτες σε 28 χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.

Στον αντίποδα, το 2021 ο γερμανικός όμιλος Douglas πραγματοποίησε ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους 1,2 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 47% σε σχέση με το 2020.

Πρόσφατα ο βρετανικός όμιλος THG ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του τομέα ομορφιάς έσπασαν το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες, ενώ Farfetch ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται στην αγορά ομορφιάς μέσω της εξαγοράς της Violet Grey.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, Multichannel Commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: