Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η τσεχική Notino ανακοίνωσε υψηλή διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών, η οποία διαμορφώθηκε σε 35% για το 2021, επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.
Συγκεκριμένα, το σύνολο των πωλήσεων για τη χρήση του 2021 ανήλθε σε περίπου 740 εκατ. ευρώ (18 δισ. τσεχικές κορώνες) έναντι 557 εκατ. ευρώ το 2020.
Συνολικά 16 εκατ. δέματα βρήκαν το δρόμο τους έξω από τις εγκαταστάσεις της Notino, ενώ η πλέον ισχυρότερη μέρα πωλήσεων αναδείχθηκε η Black Friday με συνολικά 182.000 παραγγελίες.
Η εταιρεία πρόσθεσε 4 εκατ. πελάτες το 2021, φτάνοντας τους 20 εκατ. πελάτες σε 28 χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.
Στον αντίποδα, το 2021 ο γερμανικός όμιλος Douglas πραγματοποίησε ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους 1,2 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 47% σε σχέση με το 2020.
Πρόσφατα ο βρετανικός όμιλος THG ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του τομέα ομορφιάς έσπασαν το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες, ενώ Farfetch ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται στην αγορά ομορφιάς μέσω της εξαγοράς της Violet Grey.
Σχετικά άρθρα:
- Douglas: Αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων 47% στα 1,2 δισ. ευρώ
- THG: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες ο τζίρος του τομέα ομορφιάς THG Beauty
- Η Farfetch επεκτείνεται στην αγορά ομορφιάς μέσω της εξαγοράς της Violet Grey
- Χρονιά ρεκόρ για τη Notino – 557 εκατ. ευρώ (+43%) ο τζίρος
- Notino: Αύξηση τζίρου 17% στα 391 εκατ. ευρώ
- Notino: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων ύψους 327 εκατ. ευρώ το 2018
- Η The Hut Group καταδεικνύει πόσο επικερδές μπορεί να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο
Categories: E-Beauty, e-commerce, Multichannel Commerce
Απάντηση