Douglas: Αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων 47% στα 1,2 δισ. ευρώ

Αύξηση 47% παρουσίασαν (αρχείο PDF) οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του Ομίλου Douglas, την οικονομική χρήση που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021 και διαμορφώθηκαν στα 1,2 δισ. ευρώ σε σύγκριση με 822 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος της προηγούμενης οικονομικής χρήσης. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις συνολικές πωλήσεις της Douglas αυξήθηκε εντυπωσιακά από την έναρξη της πανδημίας: από 16,9% το 2019, έφθασε στο 25,3% το 2020, ενώ φέτος ανήλθε στο 38,4%.

Dougla's ecommerce growth 2000-2021Αντίθετα, οι πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων της μεγαλύτερης αλυσίδας καλλυντικών στην Ευρώπη υποχώρησαν κατά 20% στα 1,9 δισ. ευρώ, στη σκιά της παγκόσμιας καραντίνας („Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο“).

Douglas eCommerce vs. BrickandMortar Sales 2020-2021

Πέρυσι ο Όμιλος είχε πετύχει την αναχρηματοδότηση (αρχείο PDF) των δανειακών του υποχρεώσεων, ωστόσο, και παρά το κλείσιμο καταστημάτων, το βάρος των λειτουργικών εξόδων των 2.078 φυσικών καταστημάτων εξακολουθεί να είναι ασήκωτο.

Douglas Group Store Network 2021

Η προσαρμοσμένη λειτουργική κερδοφορία EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 222 εκατ. ευρώ (έναντι 275 εκατ. ευρώ πέρυσι).

Συνολικά το καθαρό αποτέλεσμα την οικονομική χρήση 2020/2021 ανήλθε σε ζημιές ύψους 342 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών ύψους 479 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: