Αύξηση 47% παρουσίασαν (αρχείο PDF) οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του Ομίλου Douglas, την οικονομική χρήση που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021 και διαμορφώθηκαν στα 1,2 δισ. ευρώ σε σύγκριση με 822 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος της προηγούμενης οικονομικής χρήσης. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις συνολικές πωλήσεις της Douglas αυξήθηκε εντυπωσιακά από την έναρξη της πανδημίας: από 16,9% το 2019, έφθασε στο 25,3% το 2020, ενώ φέτος ανήλθε στο 38,4%.
Αντίθετα, οι πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων της μεγαλύτερης αλυσίδας καλλυντικών στην Ευρώπη υποχώρησαν κατά 20% στα 1,9 δισ. ευρώ, στη σκιά της παγκόσμιας καραντίνας („Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο“).
Πέρυσι ο Όμιλος είχε πετύχει την αναχρηματοδότηση (αρχείο PDF) των δανειακών του υποχρεώσεων, ωστόσο, και παρά το κλείσιμο καταστημάτων, το βάρος των λειτουργικών εξόδων των 2.078 φυσικών καταστημάτων εξακολουθεί να είναι ασήκωτο.
Η προσαρμοσμένη λειτουργική κερδοφορία EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 222 εκατ. ευρώ (έναντι 275 εκατ. ευρώ πέρυσι).
Συνολικά το καθαρό αποτέλεσμα την οικονομική χρήση 2020/2021 ανήλθε σε ζημιές ύψους 342 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών ύψους 479 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση.
Σχετικά άρθρα:
- Douglas: Αύξηση Online πωλήσεων 41% στα 822 εκατ. ευρώ
- The Hut Group: Αύξηση τζίρου 41% στα 1,6 δισ. στερλίνες
- Η The Hut Group καταδεικνύει πόσο επικερδές μπορεί να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Η Douglas θα προβεί σε μείωση του φυσικού δικτύου
- Notino: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων ύψους 327 εκατ. ευρώ το 2018
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24,3% στα 325 εκατ. ευρώ
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση