Αποσύρεται η Delivery Hero από τη γερμανική αγορά

Σε μία κίνηση έκπληξη προχωρά η εισηγμένη γερμανική Delivery Hero, μητρική της ελληνικής eFood, καθώς ανακοίνωσε ότι σταματάει τις δραστηριότητες delivery της Foodpanda στη Γερμανία λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού και της έλλειψης οδηγών, ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει να πουλήσει τις δραστηριότητές της στην Ιαπωνία.

 Delivery Hero is pulling its food delivery service Foodpanda out of GermanyΣύμφωνα με το επιχειρηματικό ειδησεογραφικό site Gruenderszene, 300 συνολικά στελέχη πρόκειται να απολυθούν και να χάσουν την δουλειά τους, ενώ οι οδηγοί της Foodpanda πιθανόν θα μεταφερθούν στην Gorillas, στην οποία η Delivery Hero κατέχει („Η Delivery Hero απέκτησε το 8% των μετοχών της Gorillas έναντι 200 εκατ. ευρώ”) μειοψηφικό πακέτο μετοχών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η διακοπή των δραστηριοτήτων στη Γερμανία θα επιτρέψει στην εταιρεία να στρέψει την προσοχή της σε άλλες αγορές με περισσότερες προοπτικές ανάπτυξης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις το καλοκαίρι η Delivery Hero είχε ανακοινώσει ότι επιστρέφει στη γερμανική αγορά με το Foodpanda.

Όλο και πιο έντονος ο ανταγωνισμός στον κλάδο του Delivery

Ο ανταγωνισμός εντείνεται καθώς η αγορά μεγαλώνει, ενώ σχυροί και νεόκοποι παίκτες συνωστίζονται πλέον στον κλάδο του Online Delivery αλλά και της υπερταχείας παράδοσης προϊόντων σουπερμάρκετ, με επενδύσεις εκατοντάδων εκατ. ευρώ. Ήδη αυτή τη στιγμή στη Γερμανία δραστηριοποιούνται η Lieferando, η Wolt, η Uber Eats, η Flink, η Gorillas και η Getir, ενώ οι αμερικανικές goPuff και DoorDash βρίσκονται προ των πυλών της γερμανικής αγοράς και ήδη αναζητούν προσωπικό για να προσλάβουν. Μάλιστα, πριν λίγες μέρες, η DoorDash ξεκίνησε την παρουσία της στην Ευρώπη λανσάροντας την υπηρεσία της στην πόλη της Στουτγκάρδης.

Να υπενθυμίσουμε ότι η DoorDash εξαγόρασε την φιλανδική Wolt πριν λιγο διάστημα η οποία έχει και παρουσία στην Ελλάδα, ενώ απέκτησε και το 15,6% της γερμανικής Flink.

Αντίστοιχα, η αμερικανική goPuff απέκτησε την βρετανική Fancy και τη Dija, ενώ η τουρκική Getir μετά την εξαγορά της ισπανικής Block το καλοκαίρι ανακοίνωσε και την εξαγορά της βρετανικής ανταγωνίστριας εταιρείας Weezy.

Όλα τα παραπάνω συγκλίνουν στην κατεύθυνση της συγκέντρωσης του κλάδου στην Ευρώπη.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: