Η Delivery Hero απέκτησε το 8% των μετοχών της Gorillas έναντι 200 εκατ. ευρώ

Η Delivery Hero, μητρική της eFood, ανακοίνωσε σήμερα πως απέκτησε μειοψηφικό μερίδιο (8%) στην Gorillas έναντι 200 εκατ. ευρώ. Συνολικά η Gorillas, η οποία είναι μιμητής του επιχειρηματικού μοντέλου ultra-fast delivery („E-Food και το ultra-fast delivery των goPuff, getir και Gorillas”) στη Γερμανία, συγκέντρωσε το ποσό των 860 εκατ. ευρώ (περίπου 1 δισ. δολάρια) κατά τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησής της, του οποίου ηγήθηκε η Delivery Hero, ενώ συμμετείχαν και υφιστάμενοι επενδυτές της όπως οι DST Global, Tencent και Atlantic Food Labs αλλά και νέοι επενδυτές.

Σύμφωνα με την Delivery Hero, οι πωλήσεις της Gorillas στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της ανήλθαν στα 300 εκατ. δολάρια.

Η μάχη της υπερταχείας παράδοσης προϊόντων μικρής λιανικής (Quick-commerce), ξεκίνησε για τα καλά στην ευρωπαϊκή αγορά. Υπενθυμίζω ότι το καλοκαίρι η Delivery Hero είχε ανακοινώσει ότι επιστρέφει στη γερμανική αγορά με το Q-commerce και τη δική της πρακτική υπερταχείας παράδοσης, το Foodpanda, ενώ ισχυροί και νεόκοποι παίκτες συνωστίζονται πλέον στον κλάδο της υπερταχείας παράδοσης, με επενδύσεις εκατοντάδων εκατ. ευρώ. Και σαν να μην έφταναν αυτά, οι αμερικανικές goPuff και DoorDash βρίσκονται προ των πυλών της γερμανικής αγοράς.

Η Delivery Hero στην Ελλάδα

Υπενθυμίζω ότι στις αρχές του τρέχοντος έτους, το e-food.gr λάνσαρε τη δική της πρακτική υπερταχείας παράδοσης, το efood Market, ενώ η ελληνικών συμφερόντων InstaShop και 100% θυγατρική της Delivery Hero, ήρθε και στην Ελλάδα.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως πριν μερικές εβδομάδες η Delivery Hero κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά των εταιρειών «Άλφα Διανομές Ζαχαρώδη Ποτά Ψιλικά Α.Ε.» (δραστηριότητα στη χονδρική διακίνηση ζαχαρωδών και προϊόντων κάβας στα σημεία μικρής λιανικής), ΙΝΚΑΤ A.E. (διαχειρίζεται το δίκτυο περιπτέρων Kiosky’s και τα καταστήματα Kiosky’s Convenience Stores) του Ομίλου Μούχαλη.

Εφόσον η συμφωνία εγκριθεί και από την Επιτροπή  Ανταγωνισμού, οι επιχειρησιακές διαδικασίες της ΙΝΚΑΤ και της Άλφα θα ενσωματωθούν στο efood, για να ενισχύσουν τη στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας στον κλάδο της υπερταχείας παράδοσης („Η Delivery Hero φέρνει τα Dmarts στην Ελλάδα) και τη δυναμική επέκταση της υπηρεσίας διανομής ειδών σουπερμάρκετ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce, Trends

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: