Στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εισήχθη χθες η Enjoy („Enjoy: Ο νέος τρόπος πώλησης ηλεκτρικών συσκευών“), αφού κατάφερε να εξασφαλίσει μέσω SPAC το ποσό των 250 εκατ. δολαρίων αντί για 454 εκατ. που ήταν ο αρχικός στόχος.
Η Enjoy παρέχει εμπορικές υπηρεσίες (Commerce at Home) προς τους επώνυμους κατασκευαστές Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών, ενώ μέσω της «κινητής της ομάδας ειδικών- experts» καταφέρνει οργανικά να προσελκύσει νέους πελάτες μέσω μιας υπερισχύουσας αποκλειστικής προσφοράς-πρότασης αξίας (Ενθουσιασμός των πελατών από υπηρεσίες), χωρίς έξοδα μάρκετινγκ.
Μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας, οι καταναλωτές δεν λαμβάνουν μονάχα τις παραγγελίες στην οικία τους, αλλά οι ειδικοί της Enjoy, που παρεμπιπτόντως είναι μόνιμο (ακριβό) προσωπικό, επισκέπτονται τους χώρους τους, για να τους στήσουν – ρυθμίσουν τον τεχνικό εξοπλισμό και να τους εκπαιδεύσουν στον τρόπο χρήσης του.
Η Enjoy ανακοίνωσε ότι την περίοδο των Χριστουγέννων θα λανσάρει την υπηρεσία Smart Last Mile, μέσω των «κινητών καταστημάτων της», τα Mobile Stores. Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι από το 2023 – 2025 θα επεκταθεί και στις αγορές της Γερμανίας, Γαλλίας, Ιαπωνίας, Ισπανίας, Ιταλίας και Αυστραλίας.
Η έξυπνη πρακτική πωλήσεων της Enjoy, όπως είχε επισημάνει άλλωστε στο παρελθόν ο ιδρυτής της εταιρείας Rohn Johnson, μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων που χρήζουν επεξήγησης.
Σχετικά άρθρα:
- Η Εnjoy με τζίρο μόλις 60 εκατ. δολάρια θέλει να αντλήσει 454 εκατ. δολάρια
- Το επιχειρηματικό μοντέλο της Enjoy καταδεικνύει το εύρος των δυνατοτήτων και τις προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Enjoy: Ο νέος τρόπος πώλησης ηλεκτρικών συσκευών
- Ενθουσιασμός των πελατών από υπηρεσίες
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης
Categories: Business Models, Consumer Electronics, Curated Shopping, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Consumer Electronics, Location Based Services, On-Demand Commerce, Shopping Parties, Social Commerce
Απάντηση