Η Alibaba διαθέτει πλέον τέσσερις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην πρώτη εικοσάδα

Στην ετήσια συνάντηση της Alibaba με του επενδυτές της που έλαβε χώρα πρόσφατα, ο κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου εμφάνισε ότι κατέχει πλέον 4 πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που βρίσκονται στην πρώτη εικοσάδα (αρχείο PDF) του παγκόσμιου ηλεκτρονικού επιχειρείν, σε όρους GMV (Gross Merchandise Value – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω των πλατφορμών της).

Alibaba ranking by GMV

Συγκεκριμένα, η Alibaba κατέχει την πρωτιά („Alibaba: GMV 1,2 τρισ. δολάρια και έσοδα πάνω από 100 δισ. δολάρια το 2021) για τις βασικές υπηρεσίες της με πολύ μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη (Amazon), ενώ οι διεθνείς δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικού εμπόριο βρίσκονται στην έκτη θέση και πάνω από την eBay. Πρόσφατα εξάλλου η ίδια εταιρεία ανακοίνωσε πως θα αναδιαρθρώσει την οργανωτική δομή των διεθνών δραστηριοτήτων της.

International Commerce

Οι πλατφόρμες της Aliexpress και Lazada βρίσκονται στην 11η και 12η θέση αντίστοιχα στη σχετική κατάταξη, ενώ η Alibaba βλέπει την τουρκική θυγατρική της Trendyol να κατέχει τη 19η θέση στις Top 20 πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως.

Συνολικά, η Aliexpress απαριθμούσε τον Μάρτιο του 2021 περισσότερους από 100 εκατ. ενεργούς πελάτες, ενώ στη Ρωσία, η κοινή θυγατρική με την ρωσικό Όμιλο Mail.ru, Aliexpress.ru, αριθμεί (αρχείο PDF) 27,9 εκατ. ενεργούς πελάτες (Σεπτέμβριος 2021).

Από την άλλη, η Lazada αριθμεί 130 εκατ. ενεργούς πελάτες (Σεπτέμβριο 2021), ενώ ο αριθμός των ενεργών πελατών της Trendyol, η οποία συγκέντρωσε 1,5 δισ. δολάρια στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης, ανέρχεται σε 19,3 ενεργούς αγοραστές.

Lazada Annual Active Customers and GMV for the Year 2021

Πρόσφατα, η Alibaba λάνσαρε την πλατφόρμα Fast Fashion Allylikes σε Ευρώπη και Αμερική, για να ανταγωνιστεί την επίσης κινεζική Shein.

Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, οι διαδικτυακές πλατφόρμες – B2C και B2B Marketplaces – ανήκουν αναμφισβήτητα στους μεγάλους νικητές του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, πριν και μετά την πανδημία.

Σχετικά άρθρα:



Categories: B2B, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Internationalization

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: