Αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 65% στα 6,9 δισ. ευρώ κατέγραψε η Media-Saturn την οικονομική χρήση 2020/2021. Κατόπιν αυτών και σύμφωνα με την ανακοίνωση (αρχείο PDF) της Ceconomy, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn συνεισφέρουν ποσοστό άνω του 32% του συνολικού ετήσιου τζίρου.
Με το ποσοστό όμως χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect (38%) να εξακολουθεί να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα (εκ των 36 εκατ. παραγγελιών, 14 εκατ. αφορούν παραλαβή από τα συνολικά 1.018 καταστήματα), διαφαίνεται το δίλημμα που πρέπει να αντιμετωπίσει η CECONOMY. Ολοένα και περισσότερα καταστήματα κάνουν μικρότερο τζίρο, ενώ η διαδικτυακή δραστηριότητα εμφανίζει υψηλό βαθμό εξάρτησης από τα καταστήματα.
Σύμφωνα με την εταιρική ανακοίνωση, οι συνολικές πωλήσεις της Media-Saturn ανήλθαν στα 21,36 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3,8% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2019/2020. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι πωλήσεις στη Γερμανία έπεσαν για πρώτη φορά, ύστερα από αρκετά χρόνια, κάτω από το όριο των 10 δισ. ευρώ (9,74 δισ. ευρώ).
Το αναπροσαρμοσμένο EBIT του Ομίλου διαμορφώθηκε σε 238 εκατ. ευρώ, βελτιωμένο κατά 1 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 236 εκατ. ευρώ την χρήση 2019/2020.
Η Media-Saturn αποκάλυψε για πρώτη φορά την ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της σε Γερμανία και Ισπανία. Κατά την οικονομική χρήση 2019/2020, ο παραγόμενος τζίρος για τα συνεργαζόμενα με τη Media-Saturn καταστήματα ανήλθε στο ποσό των 29 εκατ. ευρώ, ενώ για την χρήση 2021/2022 αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι στις 24 Μαρτίου του 2020 αποφασίστηκε η συγχώνευση των εταιρειών Retail World AE (Public) και Media Saturn AE, με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη, η οποία και ολοκληρώθηκε την 1/8/2020.
Σχετικά άρθρα:
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 13% στα 2,9 δισ. ευρώ
- Το Public και η Media Markt προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας
- Η Ceconomy αποκάλυψε το πολυαναμενόμενο σχέδιο λιτότητας για τη Media Saturn
- Media Markt και Saturn πάνε για… Last Christmas
- Media Saturn: Πτώση εσόδων 3,8% το δ’ τρίμηνο
- Media Saturn: Το Διοικητικό Συμβούλιο απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο της CECONOMY – Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά
- Media-Saturn: Σταμάτησε τη λειτουργία της Redcoon και στη Γερμανία
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24% στα 2,4 δισ. ευρώ
- Η Ceconomy εξαγόρασε το 24,33% της γαλλικής Fnac Darty έναντι 452 εκατ. ευρώ
- Ο όμιλος Metro έβαλε την Media-Saturn στο χρηματιστήριο με την επωνυμία Ceconomy – αυτή αποτιμάται στα 3,2 δισ. ευρώ
Categories: Consumer Electronics, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Consumer Electronics, Multichannel Commerce
Απάντηση