Alibaba: GMV 1,2 τρισ. δολάρια και έσοδα πάνω από 100 δισ. δολάρια το 2021

Ο κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba ανακοίνωσε (αρχείο PDF) την αύξηση του GMV (Gross Merchandise Value – ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) κατά 15% – από 1 τρισ. δολάρια το 2020 σε 1,2 τρισ. δολάρια το 2021- ενώ τα έσοδά της ανήλθαν σε περίπου 109,5 δισ. δολάρια (+33%), ξεπερνώντας για πρώτη φορά το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων. Έτσι, και φέτος, η εταιρεία διατηρεί την τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξης, βάσει τζίρου, πλατφορμών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, πίσω από την Amazon με έσοδα 386,1 δισ. δολάρια και την JD.com με έσοδα 114 δισ. δολάρια.

Alibaba Ecosystem GMV 2021

Ανάλυση εσόδων κατά κατηγορία

Η εκτίναξη των εσόδων επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση τόσο των λιανικών πωλήσεων όσο και εκείνων του Marketplace στην αγορά της Κίνας κατά 42% (72 δισ. δολάρια).

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, περισσότεροι από 1 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της, ενώ το 5% του τζίρου της (+42%), ήτοι 5,3 δισ. δολάρια, προέρχεται από την εμπορική της δραστηριότητα  στο εξωτερικό (AliExpress, Lazada και Trendyol).

Ο ανταγωνισμός και το πρόστιμο

Ο ανταγωνισμός από την JD.com και την Pinduoduo (Pinduoduo: Υπερδιπλασιασμός πωλήσεων, ξεπέρασε την Alibaba σε ενεργούς αγοραστές“) συνεχώς εντείνεται, καθώς οι παραπάνω κερδίζουν ολοένα και περισσότερα μερίδια, ενώ το πρόστιμο-ρεκόρ που επιβλήθηκε στην Alibaba στην Κίνα για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης έκανε και αυτό τη ζημιά του.

Την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου και χρήσης έτους 2021, μπορείτε να βρείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: