Με αύξηση των πωλήσεων κατά 75% και με διεύρυνση των ζημιών έκλεισε το α’ τρίμηνο για την Wish. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών στο πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε στα 772 εκατ. δολάρια έναντι 440 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2020 καταγράφοντας αύξηση κατά 75%.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, σε αυτό συνετέλεσαν τόσο η αύξηση των εσόδων από τις υπηρεσίες Logistics όσο και από την αύξηση των εσόδων από προμήθειες επί των πωλήσεων στην πλατφόρμα της (Core Marketplace) κατά 338% (245 εκατ. δολάρια) και 40% (477 εκατ. δολάρια) αντίστοιχα.
Η Wish πραγματοποιεί το 50% των εσόδων του Core Marketplace στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι για το πρώτο τρίμηνο του 2021 τα συνολικά έσοδα από την πώληση υπηρεσιών logistics ανήλθαν στα 245 εκατ. δολάρια, πλέον, τα έσοδα από τις υπηρεσίες logistics συνεισφέρουν περίπου το 32% επί του συνόλου.
Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι ενεργοί πελάτες μειώθηκαν κατά 3% σε ετήσια βάση στα 61 εκατομμύρια (2020: 64 εκατομμύρια), ενώ συνεχίζει να είναι ζημιογόνα. Οι καθαρές ζημιές ανήλθαν στα 127 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 66 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2020. Αντίστοιχα, τα προσαρμοσμένα EBITDA της εταιρείας κινήθηκαν με αρνητικό πρόσημο, σε ζημιές 79 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 51 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Ως εκ τούτου, η κεφαλαιοποίηση της Wish μειώθηκε από τα 18 δισ. δολάρια τον Φεβρουάριο στα 5,9 δισ. δολάρια σήμερα.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wish, μπορείτε να δείτε εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Wish: Αύξηση τζίρου 34% στα 2,5 δισ. δολάρια και διευρυμένες ζημιές
- Το αίτημα για IPO αποκαλύπτει τον πραγματικό αριθμό πελατών της Wish
- Wish: Με πωλήσεις που αγγίζουν σχεδόν τα 2 δισ. δολάρια περίπου το 2018 και με νέα επενδυτικά κεφάλαια εμπλουτίζει στην Ευρώπη -και σύντομα και στην Ελλάδα- τις υπηρεσίες της
- Wish: Ξεπέρασε τα 1 δισ. δολάρια ο τζίρος το 2017 – οδεύει ολοταχώς για τζίρο 2 δισ. δολάρια
- Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;
- Τα νούμερα της Wish προκαλούν θαυμασμό – λειτουργία νέου γραφείου και στην Ευρώπη
- Wish: Η νέα διάσταση του κινητού επιχειρείν
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Live Shopping, M-Commerce, On-Demand Commerce
Απάντηση