Με υπερδιπλασιασμό πωλήσεων και ρεκόρ πελατών έκλεισε το 2020 για την Pinduoduo. Πιο συγκεκριμένα, η κινεζική πλατφόρμα ομαδικών αγορών σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 97% στα 9,1 δισ. δολάρια, ενώ η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας ανήλθε στα 225,6 δισ. δολάρια (εκ των οποίων τα 41,5 δισ. δολάρια αφορούν την πώληση αγροτικών προϊόντων), καταγράφοντας αύξηση κατά 66% σε σχέση με το 2019.
Παράλληλα, η Pinduoduo κατέγραψε αύξηση 35% στον αριθμό των ενεργών αγοραστών της σε ετήσια βάση καθώς ανήλθαν σε 788,4 εκατ., με μέση ετήσια δαπάνη τα 324,2 δολάρια, εκθρονίζοντας την Alibaba, της οποίας οι ενεργοί αγοραστές ανήλθαν (αρχείο PDF) σε 779 εκατομμύρια.
Ωστόσο, η εταιρεία συνεχίζει να είναι ζημιογόνος, με τις ζημιές να διαμορφώνονται στα 1,1 δισ. δολάρια (7,18 δισ. γουάν).
Άξιον αναφοράς είναι ότι ο ιδρυτής και μεγαλομέτοχος της Pinduoduo Κόλιν Χουάνγκ, παραιτήθηκε από τη θέση του προέδρου για να επικεντρωθεί, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, στις επιστήμες των τροφίμων και των βιοεπιστημών.
Σχετικά άρθρα:
- Pinduoduo: Στα 731 εκατ. η πελατειακή βάση – Πλησιάζει πλέον την Alibaba
- Pinduoduo: Τζίρος 4,3 δισ. δολάρια από 585 εκατ. ενεργούς πελάτες
- Pinduoduo: Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών στην εποχή του WeChat που τρελαίνει του κινέζους
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, M-Commerce, Social Commerce
Απάντηση