Εντυπωσιακή αύξηση κατέγραψαν οι online πωλήσεις της Walmart στις ΗΠΑ στην οικονομική χρήση 2021 που ολοκληρώθηκε (αρχείο PDF) στις 31 Ιανουαρίου. Ειδικότερα, οι πωλήσεις στο διαδίκτυο του κολοσσού λιανικής διαμορφώθηκαν στα 43 δισ. δολάρια, υψηλότερα κατά 18,9 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο (+78,42%), αντιπροσωπεύοντας τώρα το 11,62% του συνόλου των καθαρών πωλήσεων (περίπου 370 δισ. δολάρια).
Τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 560 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 6,7% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 13,51 δισ. δολάρια, μειωμένα κατά 1,37 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο.

Οι Προτάσεις Αξίας της Walmart
Σημειώνεται ότι η Walmart, πρόσφατα άνοιξε („Walmart opens online marketplace to non-U.S. vendors“) την πλατφόρμα της σε διεθνείς (διαδικτυακούς) εμπόρους. Μάλιστα, οι ξένοι έμποροι δεν χρειάζονται πλέον διεύθυνση ή ΑΦΜ στις ΗΠΑ για να δραστηριοποιηθούν στο marketplace της Walmart.
Ενώ η Walmart τρέχει με ρυθμό ανάπτυξης 6,7%, η Amazon συνεχίζει να καλπάζει με ρυθμό ανάπτυξης 38%.
Σχετικά άρθρα:
- Η Walmart παύει τη λειτουργία της Jet.com
- Walmart: Online πωλήσεις 22 δισ. δολάρια (+37%) στις ΗΠΑ
- Στα 16 δισ. δολάρια οι online πωλήσεις της Walmart το 2018
- Online πωλήσεις 15 δισ. δολάρια προσδοκά η Walmart
- Η Walmart εξαγοράζει και τη Bonobos έναντι 310 εκατ. δολαρίων
- Η Walmart αποκαλύπτει τη νέα αναπτυξιακή στρατηγική της
- Το αξιομνημόνευτο deal των 3 δισ. δολαρίων των απελπισμένων Wal-Mart και Jet.com
- Walmart: Διαφοροποίηση μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών τροφίμων
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Multichannel Commerce
Απάντηση