Θέλοντας να ανταγωνιστεί την επίσης κινεζική Shein („Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς”), η Alibaba λάνσαρε την πλατφόρμα Fast Fashion Allylikes σε Ευρώπη και Αμερική.
Και οι δύο επιχειρήσεις λειτουργούν πανομοιότυπα επιχειρηματικά μοντέλα. Η Allylikes όπως και η Shein επικεντρώνεται από τη μια στις χαμηλές τιμές των προϊόντων και στους γρήγορους κύκλους παραγωγής και από την άλλη στους αργούς χρόνους παράδοσης (στην Ελλάδα για παράδειγμα ο χρόνος παράδοσης ανέρχεται μεταξύ 15 και 20 εργάσιμες μέρες και Δωρεάν Αποστολή για αγορές άνω των 19 ευρώ).
Η Shein ανήκει στα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα B2C του κόσμου, ενώ σύμφωνα με τη σημερινή κατάταξη της AppAnnie, στη λίστα των πιο δημοφιλών εφαρμογών Shopping στην Ελλάδα για τις συσκευές iPhone αλλά και τις Android συσκευές, η εφαρμογή της Shein κατέχει τη δεύτερη θέση μετά την εφαρμογή της About You („Η About You έφτασε στην Ελλάδα”).
H Shein, η Allylikes, η Aliexpress („GMV ενός τρισ. δολαρίων προσδοκά η Alibaba για τη φετινή οικονομική χρήση”), η Pinduoduo („Pinduoduo: Υπερδιπλασιασμός πωλήσεων, ξεπέρασε την Alibaba σε ενεργούς αγοραστές”), η Globalegrow και η Yunji αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα ενός κύματος κινεζικών επιχειρήσεων του ηλεκτρονικού και κινητού επιχειρείν, που μας δείχνουν τι αμέτρητες εκπλήξεις επιφυλάσσει η επόμενη μέρα για την ευρωπαϊκή αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- Η τουρκική Trendyol έλαβε χρηματοδότηση 1,5 δισ. δολάρια
- Alibaba: GMV 1,2 τρισ. δολάρια και έσοδα πάνω από 100 δισ. δολάρια το 2021
- Η Alibaba επενδύει άλλα 350 εκατ. δολάρια στην τουρκική Trendyol
- Alibaba: Αυτές είναι οι 3 στρατηγικές προτεραιότητες
- GMV ενός τρισ. δολαρίων προσδοκά η Alibaba για τη φετινή οικονομική χρήση
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση