Η Farfetch επεκτείνεται στην αγορά ομορφιάς μέσω της εξαγοράς της Violet Grey

Σε περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της στην παγκόσμια αγορά ειδών πολυτελείας μόδας, με επέκταση δραστηριοτήτων και στον τομέα των προϊόντων ομορφιάς, προχωρά η Farfetch, η οποία μέσω της πλατφόρμας της προσφέρει προσβασιμότητα στην πολυτελή ένδυση, καθώς ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία για την εξαγορά της Violet Grey.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το λανσάρισμα της νέας κατηγορίας Beauty στο Marketplace της Farfetch θα λάβει χώρα αργότερα μέσα στη χρονιά.

Από την άλλη μεριά, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο απόκτησης μειοψηφικής συμμετοχής στην Yoox Net-a-Porter, τον κύριο ανταγωνιστή της. Μάλιστα, πριν λίγες μέρες η Yoox λάνσαρε την πλατφόρμα της – marketplace.

Ο κύκλος εργασιών της Farfetch για το 2021 ανήλθε στα 1,67 δισ. δολάρια (περίπου 1,38 δισ. ευρώ) έναντι 1,02 δισ. δολάρια το 2019, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 64%. Η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της ανήλθε για το 2020 στα 3,19 δισ. δολάρια έναντι 2,14 δισ. δολάρια το 2019, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 49%.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: