Ξεπέρασε τα 500 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών της Home24 το 2021, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία της επιχείρησης. Ειδικότερα, ο τζίρος της γερμανικής εταιρείας λιανικών πωλήσεων μέσω διαδικτύου οικιακού εξοπλισμού και επίπλων, διαμορφώθηκε πέρυσι στα 615 εκατ. ευρώ έναντι 492 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 27% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 1 εκατ. ευρώ.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της, σημείωσαν σημαντική αύξηση της τάξεως του 29% (501 εκατ. ευρώ), ενώ οι πωλήσεις στην αγορά της Βραζιλίας ανήλθαν στα 114 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 21%.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πλέον, μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση της εξαγοράς της Butlers („Η Home24 εξαγόρασε την Butlers αποκτώντας έτσι πρόσβαση στην ελληνική αγορά“), η Home24 αποκτά μεμιάς πρόσβαση και στην ελληνική αγορά, καθώς η Butlers, πέραν των 100 φυσικών σημείων πώλησης στις γερμανόφωνες αγορές, λειτουργεί μέσω Franchise και 32 καταστήματα σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ αυτών τα 2 καταστήματα βρίσκονται στην Ελλάδα).
Στον αντίποδα, οι πωλήσεις της IKEA Γερμανίας μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού ανήλθαν στα 1,747 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Η Home24 εξαγόρασε την Butlers αποκτώντας έτσι πρόσβαση στην ελληνική αγορά
- Στο χρηματιστήριο η Home24 – στόχος η άντληση κεφαλαίων έως και 172,5 εκατ. ευρώ
- Butlers: Μια ακόμη ναυαρχίδα του παν-καναλικού εμπορίου κήρυξε πτώχευση
- Home24: Αύξηση τζίρου κατά 13% στα 276 εκατ. ευρώ
- Η Home24 έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 120 εκατ. ευρώ
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση