Διπλασιασμό των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατέγραψε η IKEA της Γερμανίας, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά της IΚΕΑ Ιngka Group, για το οικονομικό έτος 2020-2021 (1η Σεπτεμβρίου 2019 – 31 Αυγούστου 2021).
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού ανήλθαν στα 1,747 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 102,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (861 εκατ. ευρώ). Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις λιανικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ αυξήθηκε εντυπωσιακά από την έναρξη της πανδημίας: από 9,4% το 2019, έφθασε στο 16,2% το 2020, ενώ φέτος ανήλθε στο 34,3%.
Ωστόσο, οι συνολικές πωλήσεις λιανικής το οικονομικό έτος 2020-2021 υποχώρησαν κατά 3,2% στα 5,305 δισ. ευρώ.
Offline vs. Online
Ενδιαφέρον έχουν και τα συγκριτικά στοιχεία Offline vs. Online που δίνει η IKEA Γερμανίας.
Σύμφωνα με αυτά, η επισκεψιμότητα στα 54 καταστήματα έπεσε κατά 35,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ ο αριθμός των online πελατών αυξήθηκε κατά 172,8% φτάνοντας τα 9,36 εκατομμύρια. Η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού διαμορφώθηκε σε 186,68 ευρώ (-25,6%), ενώ η μέση αξία του καλαθιού των πελατών των καταστημάτων διαμορφώθηκε σε 101,57 ευρώ (+13,8%).
Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, ότι οι ενεργοί πελάτες της Wayfair, της κορυφαίας αμιγώς διαδικτυακής επιχείρησης λιανικής οικιακού εξοπλισμού και επίπλων στον κόσμο, αυξήθηκαν κατά δέκα εκατομμύρια στα 31 εκατομμύρια στα τέλη του 2020.
Σχετικά άρθρα:
- Θεαματική αύξηση (+74%) στις online πωλήσεις της ΙΚΕΑ στη Γερμανία
- IKEA: «Βουτιά» 1,5 δισ. ευρώ στις πωλήσεις – Εντυπωσιακή αύξηση (+45%) στο Online
- Όμιλος Φουρλής: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της IKEA στα 30 εκατ. ευρώ
- IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 33% στα 494 εκατ. ευρώ
- ΙΚΕΑ: Οι επενδύσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο απέδωσαν
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση