Αποχαιρέτησε το χρηματιστήριο η Zooplus, ενώ η Fressnapf ανακοίνωσε online πωλήσεις 246 εκατ. ευρώ το 2021

Δύο μήνες μετά την εξαγορά της Zooplus από τις Hellman & Friedman και EQT, η κορυφαία αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, αποχαιρέτησε (τουλάχιστον προς το παρόν) το χρηματιστήριο (αρχείο PDF), ενώ η Fressnapf, ο κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των κατοικίδιων στην Ευρώπη, ανακοίνωσε online πωλήσεις 246 εκατ. ευρώ το 2021.

Ειδικότερα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Fressnapf εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 54%, αντιπροσωπεύοντας το 7,76% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου, ενώ οι συνολικές πωλήσεις της Fressnapf Group ανήλθαν στα 3,17 δισ. ευρώ (εκ των οποίων 1,36 δισ. ευρώ είναι οι πωλήσεις της στις διεθνείς αγορές), σημειώνοντας αύξηση 19,8% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2020.

Παρουσία της Fressnapf Group στις διεθνείς αγορές – Πηγή: Fressnapf

Βέβαια, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Fressnapf εξακολουθούν να βρίσκονται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, καθώς συγκριτικά με τη Zooplus, οι πωλήσεις της στο ψηφιακό κανάλι βρίσκονται στε παρόμοια επίπεδα με τις αντίστοιχες πωλήσεις της Zooplus του 2011.

Στον αντίποδα, ο αντίστοιχος τζίρος της Chewy, του κορυφαίου αποκλειστικά διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ, ανήλθε στα 7,4 δισ. ευρώ το 2020.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: