Δύο μήνες μετά την εξαγορά της Zooplus από τις Hellman & Friedman και EQT, η κορυφαία αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, αποχαιρέτησε (τουλάχιστον προς το παρόν) το χρηματιστήριο (αρχείο PDF), ενώ η Fressnapf, ο κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των κατοικίδιων στην Ευρώπη, ανακοίνωσε online πωλήσεις 246 εκατ. ευρώ το 2021.
Ειδικότερα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Fressnapf εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 54%, αντιπροσωπεύοντας το 7,76% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου, ενώ οι συνολικές πωλήσεις της Fressnapf Group ανήλθαν στα 3,17 δισ. ευρώ (εκ των οποίων 1,36 δισ. ευρώ είναι οι πωλήσεις της στις διεθνείς αγορές), σημειώνοντας αύξηση 19,8% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2020.
Βέβαια, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Fressnapf εξακολουθούν να βρίσκονται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, καθώς συγκριτικά με τη Zooplus, οι πωλήσεις της στο ψηφιακό κανάλι βρίσκονται στε παρόμοια επίπεδα με τις αντίστοιχες πωλήσεις της Zooplus του 2011.
Στον αντίποδα, ο αντίστοιχος τζίρος της Chewy, του κορυφαίου αποκλειστικά διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ, ανήλθε στα 7,4 δισ. ευρώ το 2020.
Σχετικά άρθρα:
- Zooplus και Petcity εξαγοράστηκαν από επενδυτικά σχήματα
- Chewy: Στα 7,4 δισ. δολάρια (+47%) οι πωλήσεις το 2020
- Petcity: Αύξηση πωλήσεων 8,97% στα 38,56 εκατ. ευρώ
- Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 14% στα 1,5 δισ. ευρώ
- Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση